Turkish Airlines je s februarjem 2018 na ljubljanskem letališču (Brnik) uvedel nekatere spremembe pri prijavi na let (check-in). Razlog za to je povezava s centraliziranim sistemom Turkish Airlines.
Kot so za Uporabno stran pojasnili pri Turkish Airlines INC., Slovenia, so se za spremembo odločili, ker so želeli poenotiti ponudbo iz ostalih destinacij na katere letijo in tako izboljšati uporabniško izkušnjo. Aerodrom Ljubljana do sedaj namreč ni bil neposredno povezan s prijavnim sistemom Turkish Airlines. Zato se je spletna prijava na let vršila prek spletne strani letališča. Sedaj pa se tudi za lete iz Ljubljane potniki prijavljajo z enakimi rešitvami kot drugod. Kot dodatni razlog, da so uvedli te spremembe, pa so pri letalski družbi navedli točnost odhodov letov, še posebej v času visoke sezone, ko so čakalne vrste nekoliko daljše.
Kako se sedaj prijavim na let s Turkish Airlines iz Ljubljane?
Da bi izboljšali uporabniško izkušnjo, je Turkish Airlines tudi za lete iz Ljubljane ponudil možnost prijave na let prek spletne strani turkishairlines.com ter njihove mobilne aplikacije za Android in iOS naprave. Potnik tako lahko na letališče pride s spletnim vstopnim kuponom (Online boarding pass) ali pa mobilnim vstopnim kuponom (Mobile boarding pass). Samopostrežnega check-in kioska na Brniku žal nimamo, a vsi tisti, ki ne izkoristijo spletne ali mobilne možnosti prijave na let, lahko to storijo na šalterju za oddajo prtljage.
Zaradi uvedbe je nekaj sprememb tudi pri časovnih okvirih
Z uvedbo novega sistema so pri letih letalske družbe Turkish Airlines iz Ljubljane poenotili pravila odpiranja prijave na let na letališču, zapiranje prijave na let ter odpiranje vrat za vkrcavanje.
Spremembe so sledeče:
* Prijava na let (Check-in) se na spletni strani ter mobilni aplikaciji odpre 24 ur pred odhodom letala
* Prijava na let na letališču se prične 3 ure pred odhodom letala
* Prijava na let se zapira 1 uro pred odhodom letala. Potniki, ki do tega časa ne bodo čakali v vrsti, na let ne bodo mogli biti sprejeti.
* Vkrcanje (Boarding) se zaključuje 20 minut pred odhodom letala. Potniki, ki v tem času ne bodo na izhodu, na let ne bodo mogli biti sprejeti.
Čas se meri od redno objavljenega sporeda letov letalske družbe. Tako da, tudi če je napovedana zamuda leta, je potrebno upoštevati časovne okvire, kot da zamude ne bi bilo. To pravilo sicer velja za vse letalske družbe in ni specifično za Turkish Airlines.