Štartaj Slovenija 2018 bo 3. sezona resničnostnega šova namenjenega mladim podjetnikom prebiti led in jih usmeriti na njihovo podjetniško pot. Tekmovalci so namreč deležni delavnic in podjetniških usmeritev, dobijo pa tudi publiciteto ter prostor na trgovskih policah, saj sta partnerja projekta tudi Spar Slovenije in POP TV.
Prijave samo še do jutri, 11.3.2018
Prvotno so na Pro Plusu prijave za 3. sezono šova Štartaj Slovenija sprejemali do 31.2.2018, a so nato prijavni rok podaljšali do 11.3.2018. Vsi, ki bi se radi prijavili na prihajajočo sezono imate tako samo še do jutri čas, da to storite. Prijave zbirajo tukaj.
Šov Štartaj Slovenija podjetnike postavi v realno podjetniško izkušnjo, hkrati pa jim z učenjem pomaga na njihovi podjetniški poti. Prvi Hit produkt leta (2016) je postal dezodorant krema Nelipot, Hit produkt leta 2017 pa krema Noela. Le kdo bo postal Hit produkt leta 2018?
Koliko kandidatov bodo izbrali za Štartaj Slovenija 2018 ni znano, je pa znano, da koncept ostaja enak, vsaj kar se tiše Spara, ki bo zopet ponudil posebno prodajno mesto v vseh največjih megamarketih Interspar v Sloveniji, kot testno polico za mlade podjetnike/inovatorje, ki testirajo svoj produkt na trgu.