Fanfara je največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji, ki že 11. leto zapored poteka v organizaciji Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije. Celodnevni dogodek Fanfara 2018 se bo odvil danes, 22.3.2018 v Kinu Šiška.
Letos je osrednja tematika prihodnost
Letošnja osrednja nit Fanfare je prihodnost, ki bo krojila 10 predavanj ter dve delavnici. Slušatelji se bodo seznanili s temami, ki jih prinaša prihodnost marketinga. Predavatelji, med katerimi bodo tudi Dr. Mitja Pirc, Sabina Penšek, Damjan Obal in Miha Zajc, bodo predstavili smernice različnih področij (kriptovalute, e-privacy, GDPR, tehnologija, informacije, družbena omrežja, robotika) in kaj bo to pomenilo za marketing. Celoten program je na voljo tukaj.
Letos se Fanfara prvič odvija na novi lokaciji in sicer je to Kino Šiška, kjer tako kot pretekla leta pričakujejo več kot 300 študentov in drugih obiskovalcev. Prav tako že tradicionalno se bo Fanfara zaključila oz. bolje rečeno nadaljevala na afterpartyju.