Netflix je napovedal, da bo v letu 2018 za lastne vsebine porabil 8 milijard $. Kot je povedal CFO družbe David Wells, bo to pomenilo 700 originalnih serij in filmov v letu dni.
Številka 700 vključuje tudi 80 originalnih filmov in serij, ki bodo primarno namenjeni trgom izven ZDA, to pa vključuje tudi nemški psihološki triler Dark. Poleg večjega proračuna za video produkcijo je Wells napovedal tudi krepko večji tudi proračun za marketing. Ta bo v letu 2018 višji za več kot 50% glede na lansko leto, iz lanskih 1.3 milijarde $ bodo letos prešli na 2 milijardi $. Takole je povedal: »We used to think every incremental dollar was best spent on content and we think marketing is a multiplier on the content spend.«
Netflix je leto 2017 končal z 117.6 mio globalnih uporabnikov. Glede širitve baze uporabnikov pa je Wells povedal: »There’s more non-members than members of Netflix – that’s our opportunity.« Nanašal se je na oceno, da je na svetu brez Kitajske 700 mio uporabnikov širokopasovnih storitev.«
Ekskluzivno sodelovanje z režiserjem Ryanom Murphyjem
Letos nas tako čaka ogromno Netflixove Original produkcije, največ do sedaj. Glede kakovosti vsebin pa se je že v preteklosti pokazalo, da nekatere vsebine med gledalci izjemno popularne, druge pa precej manj. To dejstvo bi sicer lahko povezali tudi s tem, da so določene Netflixove vsebine izjemno nišne in posledično namenjene zgolj določeni ciljni skupini. Netflix ima tudi 5 letni ekskluzivni dogovor s producentom Ryanom Murphyjem, ki stoji za FOXovo serijo 9-1-1 in FX-ovimi American Crime Story, American Horror Story in Feud.