Viasat World, ki v Sloveniji distribuira televizijske programe TV1000, Viasat History, Viasat Explorer, Viasat Nature in Epic Drama je na dogodku PromaxBDA Europe 2018, ki se je odvil v Rimu, prejel dve zlati nagradi za posebne dosežke na področju zabavne industrije, marketinga in oblikovanja.
Kralji uničenja (Scrap Kings) in Prelita modra kri (Royal Murder Mysteries)
Viasat World se je s petimi kampanjami uvrstil v finalni izbor, za dve pa je dobil zlato nagrado.
Serija Prelita modra kri (Royal Murder Mysteries), ki jo je možno videti na programu Viasat History, je bila deležna kampanje poimenovane »Breaking the Silence«. Kampanja, ki je sestavljena iz serije plakatov, pa je bila nagrajena v kategoriji za ključni umetniški prikaz ali plakat za oddajo.
Promocijski video za serijo, v kateri uničujejo in rešujejo, Kralji uničenja (Scrap Kings), je dobil zlato nagrado v kategoriji videov za dokumentarne ali faktografske oddaje. Serija je na sporedu na Viasat Explore.
Program Epic Drama med finalisti
Viasat World je decembra 2017 na trgih a Srednje in Vzhodne Evrope lansiral nov televizijski program poimenovan Epic Drama. Strategijo programa so očitno zelo dobro zastavili, saj so se uvrstili med finaliste v kategoriji najboljša kampanja v etru in splošni oblikovalski paket znamke na kanalu, v omrežju ali na platformi. Simon Mitchell, direktor marketinga in vodja oddelka za odnose z javnostmi in kreativnost pri Viasat World je povedal: »Nenehno si prizadevamo premikati meje in višati merila pri produkciji, da bi resnično obudili v življenje naše znamke in vsebino za svoje cenjene partnerje in gledalce. S tema fenomenalnima zmagama smo se postavili ob bok najboljšim ustvarjalcem na svetu in pokazali svojo predanost odličnosti.«