Pelé (Edson Arantes do Nascimento), brazilski nogometaš, ki je svojo kariero zaključil leta 1977 in velja za enega izmed najboljših nogometašev vseh časov, je v sodelovanju z Mastercardom strastnim nogometnim navijačem Lige prvakov pričaral nepozabno doživetje.
Mastercard, ki bo uradni sponzor UEFA Lige prvakov tudi v obdobju 2018 – 2021, je 22-im nogometnim navijačem z vsega sveta v okviru kampanje #StartSomethingPriceless omogočil, da se v napeti tekmi potegujejo za 11 vstopnic za Ligo prvakov. Ko so s tekmo zaključili, so v slačilnici doživeli neprecenljiv trenutek, zmagovalni pokal so namreč lahko dvignili s Peléjem. Kako je vse skupaj izgledalo si lahko ogledate v videu z naslovom »22 Languages«.
Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja v družbi Mastercard je povedal: »Nogomet je povezovalna sila v tem svetu. Ni boljšega primera, kot je ravno Liga prvakov. Naša kampanja #StartSomethingPriceless govori o medsebojni podpori, ki navdihuje spremembe. Liga prvakov je resnično edinstvena pri premagovanju ovir in preoblikovanju življenj tako igralcev kot navijačev.«