Kolesarska dirka po Sloveniji 2018 (Tour of Slovenia 2018), ki letos obeležuje svojo 25. obletnico, bo letos daljša za en dan in bo tako obsegal 5 etap. Tako kot lani, pa bo čudovito Slovenijo možno videti v živo na Eurosportu, seveda pa tudi na RTV Slovenija, ki je letos eden izmed partnerjev dirke.
Vsak dan najmanj uro in pol, prvi dan 2 uri prenosa
Bogdan Fink, organizacijski direktor dirke Tour of Slovenia je pojasnil, da bo vsak dan dirke po Sloveniji na Eurosportu na voljo najmanj uro in pol prenosa v živo, prvi dan pa 2 uri prenosa. Prenos dirke bo Eurosport ponesel v več kot 120 držav, od tega si bodo prenos v živo lahko ogledali v več kot 110-ih.
Za prenos dirke na Eurosportu 590.000€
Letošnji proračun znaša 1 milijon €, od tega je 590.000€ namenjenih prenosu dirke na Eurosportu. Ker je bil dodan en dan, je vrednost pogodbe z Eurosportom, lastnik katerega je Discovery Communications, višja, lani je bila namreč 300.000€. Kadri, ki se bodo uporabljali med prenosom bodo deloma že predposneti. Kaj točno bo posneto s strani ekipe Eurosporta še ni znano, saj so te podrobnosti še v usklajevanju. Predvsem pa bo šlo za posnetke pokrajine.
Oglasi na Eurosport 1 in Eurosport 2
Ker je kolesarska dirka po Sloveniji odlična priložnost, da se pokažejo lepote Slovenije. Zato bo, tako kot lani, tudi letos sodelovala Slovenska turistična organizacija. STO bo zakupila oglasni prostor, kampanja pa bo potekala od konca aprila do konca junija 2018. Na programih Eurosport 1 in Eurosport 2 se bodo vrteli 30 sekundni spoti, vključenih je tudi 1 mio prikazov pasic na portalih Eurosporta. Kot je Maja Pak, direktorica STO pojasnila za Uporabno stran je vrednost oglaševalske kampanje 190.000€ neto. Glede na lansko leto, je to 41.000€ več.