Slovenske železnice dobivajo 26 novih potniških vlakov švicarskega proizvajalca Stadler. Javni razpis je bil za 25 vlakov, a kot je ob podpisu pogodbe pojasnil Dušan Mes, generalni direktor Slovenskih železnic, so se na koncu izpogajali še za enega dodatnega ob nespremenjeni ceni, 169.9 mio € brez DDV oz. 207.39 mio € z DDV.
11 enopodnih FLIRT, 10 dvopodnih KISS in 5 dizelskih FLIRT
Zunanja barvna shema je potrjena in bo belo-modra, notranja pa še ni povsem dokončna, a naj bi bila prav tako v modri kombinaciji.
Prvi vhod (označen z rumeno oznako nad vrati) bo pri vseh potniških garniturah namenjen vstopu v prvi razred, kjer je Stadler moral ponuditi med 5 in 10% sedežev. Tako imajo dvonadstropni vlaki KISS po 16 sedežev v prvem razredu, električni in dizel-električni potniški vlaki FLIRT pa po 12.
Pri vseh vlakovnih garniturah sta tudi po dve prosti mesti za gibalno ovirane osebe. Nekaj negodovanja pa bi znalo biti pri prostorih za kolesa, teh je namreč 5 v vsaki kompoziciji.
FLIRT
11 enopodnih potniških vlakov Stadler tipa FLIRT160 s štirimi vagoni. Vlaki imajo večsistemsko napajanje, 3kV za vozno omrežje v Sloveniji, 25 kV, 50 Hz za vožnjo na Hrvaškem ter 15 kV 16,7 Hz za vožnjo v Avstriji. Enonadstropni električni vlaki imajo 235 sedišč od tega 12 v prvem razredu in 227 stojiš. To pomeni, da je skupna kapaciteta 462. Na voljo sta tudi dve mesti za gibalno ovirane osebe ter 5 mest za kolesa.
KISS
10 dvonadstropnih potniških vlakov Stadler tipa KISS160 s tremi vagoni. Vlaki imajo enosistemsko napajanje 3kV. Dvonadstropni vlaki imajo 292 sedišč od tega 16 v prvem razredu in 264 stojiš. To pomeni, da je skupna kapaciteta 556. Na voljo sta tudi dve mesti za gibalno ovirane osebe ter 5 mest za kolesa.
FLIRT DMV
5 enonadstropnih dizel-električnih potniških vlakov Stadler tipa FLIRT160 s tremi vagoni. Enonadstropni diel-električni vlaki imajo 171 sedišč od tega 12 v prvem razredu in 167 stojiš. To pomeni, da je skupna kapaciteta 338. Na voljo sta tudi dve mesti za gibalno ovirane osebe ter 5 mest za kolesa.