Podjetje Next je z rešitvijo Beeping na konferenci PODIM v Mariboru prejelo nagrado Slovenski start-up leta 2018. Podjetje Next je bilo ustanovljeno avgusta 2015, Jan Dobrilovič in David Mohar, pa sta z rešitvijo Beeping želela ponuditi hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom.
Beeping ima sedaj več kot 16.500 registriranih uporabnikov, ki imajo na njihovih dveh ključnih trgih (Ljubljana in Zagreb) dostop do 100-ih profesionalnih čistilcev. 75% veh čiščenj naročenih prek platforme Beeping predstavlja t. i. subscription model oziroma letne naročnine.
Konkurenco na trgu imajo, a tisto največjo pravzaprav predstavlja črni trg. Zanimiv je podatek, da vsako gospodinjstvo v Evropi čiščenju nameni več kot 15 polnih dni sovjega prostega časa. Če čiščenja ne opravijo sami, pa je praviloma izvedena s pomočjo storitev na črnem trgu. Prav zato so v ekipi Beeping, ki sicer domuje v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, ocenili, da gre za obetavno poslovno priložnost.
Tako Beeping v primerjavi z najemanjem čistilcev na črnem trgu prinaša prednosti kot so: zavarovanje za čistilce v primeru poškodb v domu uporabnika, varnost, legalnost ter enostavnost uporabe storitve (naročilo in plačilo). Ker je tukaj še posebej pomembna kakovost je čistilce možno tudi oceniti (od 1 do 5) in s tem podati informacijo drugim uporabnikom. Da bi čistilci, ki delujejo v okviru sistema Beeping, lahko dvignili kvaliteto svojih storitev, pa so organizirane tudi Beeping akademije.
Vse najverjetneje zanima tudi cena. Ta je fiksna in se določa glede na kvadratur stanovanja. Tako npr. čiščenje 55 m2 velikega stanovanja stane 33€. Bolj natančni izračun pa lahko najdete na njihovi spletni strani. NLB pa bo svojim novim komitentom pod sloganom »Več časa za vas« podarjal Beeping čiščenja, obstoječim strankam platforme Beeping pa praktična darila za preživljanje prostega časa.
Foto: Mitja Florjanc