Jej kot tvoj junak (Eat Like A Pro) je globalna kampanja družbe Beko in njihovega partnerja, nogometnega kluba FC Barcelona s katero želijo staršem po vsem svetu pomagati bolj zdravo prehranjevati svoje otroke.
Do leta 2025 bo 70 milijonov otrok po svetu trpelo zaradi debelosti
Zdravo prehranjevanje je že za odrasle izziv, pri otrocih pa je to še toliko večji izziv, saj je vnos sveže zelenjave, sadja in rib v zadnjih letih vedno bolj zamenjevala maščoba in sladko. Zato kampanja Beka sloni na ideji, da s tem, ko pokažejo otrokom, kaj jedo njihovi junaki, jim zdravo prehranjevanje postane bolj zabavno in predvsem privlačno.
Irena Plavec, vodja blagovne znamke Beko v Sloveniji je povedala: »S tem, ko otrokom pokažemo, kaj jedo njihovi junaki, lahko naredimo zdravo prehrano vznemirljivo in jih navdušimo nad zdravim načinom prehranjevanja. Zato z veseljem predstavljamo Beko Food Truck, poseben tovornjaček, ki bo obiskal večje kraje po Sloveniji. V njem se bo pripravljala zdrava prehrana po receptih nutricionistov FC Barcelona, s katero bomo družine z otroki navdušili nad zdravo prehrano, ki jo jedo njihovi nogometni junaki. V duhu zdravega načina življenja in nogometa bo na dogodkih na posebnem poligonu potekalo tudi tekmovanje v brcanju žoge na gol, kjer se bodo lahko v tehniki pomerili starši s svojimi otroki.«
Na posebni spletni strani jej-kot-tvoj-junak.si so objavljeni zdravi recepti primerni za zajtrk, kosilo, večerjo, prigrizek in desert, ki jih je možno pripraviti v 10-minutah, pol ure, eni uri in več kot uri. Na voljo pa so tudi posebni recepti jedi, ki jih lahko otroci prihranijo sami, seveda ob pomoči staršev.