Dirka Po Sloveniji je bila v letu 2018 drugo leto zapored v živo na voljo tudi na programu Eurosport, kar pomeni, da so si lepote Slovenije in seveda 5 etap dirke lahko ogledali v več kot 120-ih državah po svetu od tega v več kot 110-ih v živo.
Eurosport je dirko Tour of Slovenia 2018, ki se je pričela v Lendavi prenašal na programu Eurosport 1 in Eurosport 2 (odvisno od dneva), za prenos so organizatorji plačali 590.000€ od tega je STO prispeval 190.000€. Za gledalce iz Slovenije pa je bil glavni prenos na TV Slovenija (SLO 1, SLO 2), kjer je bilo na voljo skoraj 9 ur prenosa v živo.
Kakšna pa je bila gledanost dirke Po Sloveniji?
Podatki, ki so jih za Uporabno stran posredovali iz RTV Slovenija kažejo na to, da je bila gledanost v Sloveniji odlična. Žal pa podatkov Eurosporta, ki bi kazal zanimanje iz tujine, še ni na voljo. Najvišjo gledanost je dirka dosegla 16.6.2018 ob 14.52, ko je program TV Slovenija 1 v povprečju gledalo 109.000 gledalcev starejših od 4 let.
Tudi ostali podatki gledanosti Dirke po Sloveniji so precej boljši kot preteklo leto. 13.6.2018, ko se je prenos na SLO 2 pričel ob 15.30 so v povprečju dosegali 2.3% rating in 15% delež vseh gledalcev in gledalk, ki so takrat gledali televizijo. V četrtek, 14.6.2018 je bil prenos prav tako na SLO 2, a se je začel že ob 13.30 in je v povprečju dosegal 2.4% rating in 19% delež med gledalci starejšimi od štirih let. Naslednje tri dni je bil prenos na SLO 1 in sicer 15.6.2018 od 13.35, ko so dosegali 2.2% rating in 18% delež, 16.6.2018 so imeli 3.7% rating in 23% delež, v nedeljo, 17.6.2018 pa so v povprečju dosegali 3.5% rating in 17% delež.
Odlična promocija Slovenije kot zelene destinacije
Kolesarska dirka Po Sloveniji je odlična priložnost za promocijo Slovenije kot zelene in aktivne destinacije je povedala Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO). Slovenci, predvsem pa tujci so si lahko v petih dneh ogledali 28 različnih turističnih krajev po Sloveniji, po katerih je letos potekala trasa dirke Tour of Slovenia. Hkrati pa so lahko videli tudi več kot 50 turističnih znamenitosti, ki so bile vnaprej posnete s helikopterjem in predvajane kot zanimivosti posamezne destinacije. STO je to obdobje izkoristil tudi za oglaševalsko kampanjo #ifeelsLOVEnia na medijih mreže Eurosport, ki se je zaključila včeraj, 20.6.2018. Kolesarska dirka Po Sloveniji je tako zagotovo ena izmed izjemnih priložnosti, ki jo lahko tudi v prihodnje izkoristimo za promocijo Slovenije.