Družba Automatic servis, vodilni ponudnik oskrbe s prodajnimi avtomati v Sloveniji, je z julijem 2018 ponudila novo možnost plačila na njihovih prodajnih avtomatih. Dodali so namreč možnost plačila z mBills mobilno denarnico nameščeno na telefonu.
Prvih 100 avtomatov že v fazi implementacije
V prvi fazi je možnost plačevanja z mBills mobilno denarnico omogočena na 100-ih prodajnih avtomatih po Sloveniji. Praviloma gre za bolj frekventne lokacije, kjer se pričakuje tudi večja uporaba nove rešitve, kar bo družbi omogočilo testiranje in nadaljnje izboljšave. Iz tehničnega vidika gre pri novi storitvi za nadgradnjo avtomata z M2M (machine to machine) komunikacijskim modulom ter komunikacijo le tega z zalednim sistemom ter mBills sistemom.
Kot so za Uporabno stran pojasnili pri Automatic servisu, je vpeljava plačilnega sistema mBills le začetek naprednih mobilnih plačil v okviru njihove široke mreže prodajnih avtomatov. Zato se v prihodnje lahko nadejamo prihoda tudi drugih mobilnih denarnic, ki so prisotne na slovenskem trgu. Vgradnja M2M modula pa je pomembna tudi za prihodnjo optimizacijo samega delovnega procesa. Takojšnje sporočanje stanja produktov v avtomatu in morebitnih napak bo podpornim službam zagotavljalo še boljšo odzivnost in uporabniško izkušnjo.
Kako poteka plačilo na avtomatu z mBills mobilno denarnico?
Prodajni avtomati, ki omogočajo plačilo z mBills mobilno denarnico, imajo v zgornjem desnem kotu nameščeno nalepko s QR kodo in logotipom mBills. Plačilo se izvede tako, da uporabnik zažene mBills aplikacijo, ki je na voljo za Android in iOS naprave in poskenira QR kodo, ki vsebuje podatke o tem konkretnem prodajnem avtomatu.
Po kliku »Nadaljuj« in »Plačaj« zaledni sistem na avtomatu ustvari rezervacijo sredstev v višini najdražjega izdelka, ki je na voljo na tem avtomatu. V časovnem oknu, ki je dolgo 45 sekund, je nato na avtomatu potrebno izbrati izdelek.
Ko je izdelek izbran, se izvede plačilo v ustrezni vrednosti, o čemer je uporabnik obveščen tudi na aplikaciji.