Spotify je predstavil podatke za Q2 2018. V njem je nekaj pozitivnih, pa tudi negativnih podrobnosti. Vsekakor pa Spotify po številu uporabnikov še vedno vodi pred največjim rivalom, to je Apple Music.
Spotify je z 83 milijoni plačljivih »Premium« uporabnikov in 180 milijonov rednih mesečnih uporabnikov, kar je 30% več kot v enakem obdobju lani. Apple Music je aprila 2018 imel 40 mio naročnikov, kar je precej manj kot Spotify. Apple ne razkriva število uporabnikov, ki ne plačujejo, je pa tako, da večina uporabnikov plačuje Apple Music naročnino. Ima pa Spotify nekaj težav v ZDA, saj ga Apple Music tam prehiteva.
Če so bile to pozitivne novice, so tiste bolj slabe finančne. V Q2 2018 je Spotify, ki ima sedež na Švedskem, imel 394 milijonov € izgube oz. 2.2€ na delnico. Lani v enakem obdobju je bila neto izguba 188 mio € oz. 1.24€ na delnico. So pa na srečo zrastli prihodki, in sicer za 26% glede na Q1 2018, na 1.273 milijard €. Od tega so prihodki iz naročnin znašali 1.15 mrd € oz. 27% več glede na Q1 2018.
Za Q3 2018 pri Spotifyju načrtujejo med 85 in 88 milijona plačljivih uporabnikov in porast vseh uporabnikov na med 188 in 193 mio. Upajmo, da se bo tudi Slovenija znašla na zemljevidu Spotifyja, saj slovenski uporabniki uradno še vedno ne morejo kupiti naročnine za to glasbeno naročniško storitev.