Spletna prodaja vozovnic za vlake Slovenskih železnic sedaj tudi uradno zamuja. 2. faza projekta Ticketing, katerega del je tudi spletna prodaja vozovnic, bi morala biti zaključena 9.7.2018, pa ni bila, saj tudi 1. faza, ta bi morala biti dokončana 10.1.2018, ni bila zaključena.
Septembra 2018 bo končana 1. faza
1. faza vključuje zamenjavo zastarele strojne opreme z novo, ki je skladna z novi zahtevami vezanimi na izdajo vozovnic v notranjem in predvsem mednarodnem prometu. Kot so iz Slovenskih železnic sporočili za Uporabno stran, trenutno poteka izobraževanje ciljnega kadra. Prve zamenjave blagajn ter mobilnih se bodo odvile v septembru 2018, vse lokacije pa bodo novo opremo dobile do oktobra 2018. Hkrati bo omogočena IJPP storitev, validacija na vlakih z uporabo mobilnih terminalov, rezervacija sedežev na vlakih v mednarodnem prometu s sistemom EP.
Kaj je razlog za zamudo?
Zamuda pri 1. fazi je sedaj že precej velika, več kot pol leta. Pri Slovenskih železnicah so kot razlog za zamudo navedli preverjanje skladnosti z zahtevami evropske uredbe GDPR (Splošna uredba o varstvu podatkov). Da je rešitev postala skladna z zahtevami uredbe GDPR so izvedli DPIA presojo s strani zunanjih presojevalcev in ugotovljene/zahtevane korekcije.
Kaj pa spletna prodaja vozovnic?
Kot rečeno je rok za uvedbo spletne prodaje in mobilne aplikacije, ki je del 2. faze projekta Ticketing potekel 9.7.2018. Žal se bo ta datum zamaknil, a kot obljubljajo na Slovenskih železnicah bo projekt zaključen do konca leta 2018. Mobilna aplikacija bo na voljo za operacijska sistema Android in iOS. Enovit mobilni/spletni portal bo imel grafični in tabelarični vpogled v vozni red v železniškem potniškem prometu, aktualne informacije o zamudah in zastojih. Aplikacija pa bo potniku omogočala nakup in podaljševanje vozovnic.