Telemach bo skladno z napovedjo na njihovi spletni strani 17.8.2018 začel z zaračunavanjem administrativnih stroškov (beri provizije) za plačilo položnice. Vsi, ki so navajeni, da so položnice v fizični obliki brez provizije plačevali v Telemachovih poslovalnicah, bodo morali od petka plačevati 0.5€ več za plačilo položnice.
Pri Telemachu so za Uporabno stran takole pojasnili uvedbo administrativnih stroškov: »Pri Telemachu si prizadevamo tudi za čim bolj prijazen odnos do narave, kar vključuje tudi manj papirologije. V skladu s tem skušamo naše uporabnike spodbujati k uporabi e-računa, ki je brezplačen, prijazen do okolja in poenostavlja plačilo položnice.«
Telemach z zaračunavanjem provizije vsekakor ni prvi operater pri nas, pravzaprav je med zadnjimi. Žal pa je težava nekje drugje. Za razliko od npr. Telekoma Slovenije in A1 Slovenija, pri Telemachu ni možnosti plačevanja položnic na plačilnem avtomatu. Plačilni avtomati, ki so nameščeni v poslovalnicah operaterja imajo sicer možnost plačila zgolj s kartico, a je plačilo računa brez provizije. Te možnosti Telemach trenutno ne ponuja. Kot so pojasnili, uvedbo le teh sicer načrtujejo, a datum njihove postavitve trenutno še ni znan.
Ta sprememba bo najverjetneje najbolj vplivala na starejše uporabnike Telemachovih storitev, saj so predvsem ti bili navajeni, da se v njihovih poslovalnicah položnica plača brez provizije. Prehod na elektronsko obliko plačevanja računa, pa je ravno za to skupino izjemno težaven.