Mastercard je v sklopu sejma CES 2019, ki te dni poteka v Las Vegasu, napovedal ukinitev imena v svojem logotipu in s tem nadaljeval razvoj blagovne znamke skladno s trendi digitalnega okolja.
Začetek Mastercarda sega v leto 1966, ko je več bank v Kaliforniji ustanovilo Interbank Card Association (ICA) s pomočjo Marine Midland Bank (sedaj HSBC Bank USA) iz New Yorka, pa je leta 1969 nastal Master Charge: The Interbank Card, ki je v logotipu že uporabljal dva prekrivajoča se kroga. Mastercard se prvič pojavi leta 1979, ki je v logotipu vse do danes uporabljal kombinacijo besedila Mastercard ter rdečega in rumenega kroga, ki se delno prekrivata.
Zgolj dva prekrivajoča kroga
Od leta 2019 bosta Mastercard na vseh prodajnih mestih, v fizičnem in digitalnem svetu ter na vseh sponzorskih prizoriščih predstavljala vsem dobro znana prekrivajoča kroga, ki ju pri Mastercardu imenujejo Mastercard Symbol. Mastercard se tako pridružuje peščici blagovnih znamk, ki je v svojem logotipu opustilo ime blagovne znamke. Med njimi so npr. Nike, Apple in Target.
Visoka prepoznavnost simbola Mastercarda
Raja Rajamannar, vodja marketinga in komunikacij pri Mastercardu je pojasnil, da so v skoraj dve leti trajajoči raziskavi na različnih trgih po svetu ugotovili, da 80% vprašanih spontano prepozna simbol Mastercarda t.j. prekrivajoča se kroga brez dodatnega napisa Mastercard. Zato so se počutili pripravljene storiti naslednji korak v evoluciji blagovne znamke.