Toni Pugelj, direktor Cityparka Ljubljana si je na začetku letošnjega leta vzel čas in za Uporabno stran ekskluzivno spregovoril o nekaterih podrobnostih prenove največjega nakupovalnega središča v Sloveniji, ki sicer še vedno poteka.
Prav tako je spregovoril o novih blagovnih znamkah, ki so jih lani pripeljali v Citypark in Slovenijo ter o novostih, ki jih bomo deležni letos. Zagotovo je tista najbolj pričakovana prihod trgovine Primark.
Lani je Citypark postal bogatejši za kar nekaj novih trgovin. Prav tako pa je nekaj trgovin zasijalo v novi podobi. Kakšne spremembe so se odvile na tem področju?
V Cityparku, največjem nakupovalnem središču v Sloveniji, je naš najvišji cilj zagotavljanje kakovostne ponudbe in ravni storitev za obiskovalce. Prenova in odprtje novih trgovin v Cityparku, sta del tega. Tako se lahko pohvalimo, da smo novembra lani odprli prvo Nespresso trgovino, prejšnji mesec pa prav tako prvi Samsung center v Sloveniji. Vabljeni pa tudi v že prenovljene trgovine Humanic, Big Bang, Hervis Fred Perry, Just-R ter frizerski salon Young Mič Syling (YMS).
Odprli smo bar svežine Pilea, čaka nas tudi odprtje novih trgovin Slowatch, Reserved, Toko, Samsonite ter Premium CCC Shoes & Bags, ki bo na voljo v dveh nadstropjih. Do konca letošnjega leta se bo odprla tudi trgovina Primark.
Lani je bila tretjina Cityparka zaprta zaradi prenove. Pred kratkim pa smo obiskovalci že lahko dobili vpogled v prenovljen del. Glede na videno je šlo za kar precej zahteven poseg.
Del vizije in razvoja Cityparka je strmenje k novostim. Zato smo se konec 2017 odločili za večji poseg v naše nakupovalno središče, s katerim smo spremenili hodnik in premostili bariero, ki sta jo prej ustvarjala stebra na koncu hodnika. Prva faza prenove je zaključena in ta del obiskovalci že lahko vidijo, sedaj nadaljujemo z deli v sklopu druge faze.
Je prenova prinesla tudi dodatne prodajne površine ali je šlo le za nekoliko spremenjeno razporeditev prostora.
Prenova je pomenila predvsem spremembo in optimizacijo prodajnega prostora, ki je zdaj urejen po najnovejših standardih in obiskovalcem ponuja najboljšo možno nakupovalno izkušnjo. Posledično so se obstoječe trgovine nekoliko spremenile, a večina bo z nami spet v prenovljeni in najsodobnejši podobi.
Citypark je v novem delu dobil tudi novo, bolj svetlo podobo, še posebej z odprto streho. Bo novemu stilu sledil tudi preostali del največjega nakupovalnega središča v Sloveniji?
Del prenove, ki je končan, je že razkril nekaj novosti. Z gradbenim posegom smo odprli streho in tako v nakupovalno središče pripeljali več naravne svetlobe. Novost so vodni in zeleni elementi. Z dokončanjem prenove bomo moderno podobo Cityparka pripeljali vse do trgovine Hervis.
Ena izmed nestrpno pričakovanih trgovin, ki v Citypark prihajajo v 2019, je zagotovo Primark. Pogajanja za prihod te blagovne znamke z oblačili so potekala kar dolgo, kajne?
Navdušeni smo, da bo Primark kmalu v Sloveniji in da bo Citypark prvo nakupovalno središče v Sloveniji, ki bo gostilo to izjemno blagovno znamko. Seveda so bila pogajanja dolgotrajna, a v Cityparku si že od samega začetka prizadevamo kupcem ponuditi blagovne znamke, ki jih želijo in jih tudi kupujejo. Poslušamo želje kupcev in jih postavljamo na prvo mesto. Tako smo marsikatero tujo uveljavljeno blagovno znamko ravno mi pripeljali v Slovenijo. Med njimi so npr. H&M, New Yorker, GAP, S.Oliver in MAC, Nespresso, Lego, Samsung.
Ker bo to prvi Primark v regiji, se najverjetneje v Cityparku nadejate tudi povečanja števila obiskovalcev iz okolice.
V Cityparku se veselimo rasti števila tako domačih kot tudi obiskovalcev iz tujine, ki se nam obeta s prihodom Primarka. Poleg kupcev iz Slovenije največ strank pričakujemo predvsem iz sosednje Hrvaške. Število teh je v preteklih letih nekoliko upadlo, a prepričani smo, da Primarkov prihod v Slovenijo pomeni nov mejnik tako za Citypark kot tudi za celotno Slovenijo. Zaradi odprtja Primarka pričakujemo tudi povečano število kupcev iz Italije, saj je prvi Primark v Italiji šele v Veroni. Avstrijci po nakupih v Slovenijo ne zahajajo pogosto, a računamo, da bomo s pestro ponudbo blagovnih znamk privabili tudi njih.
Kako pa je bilo z obiskom Cityparka v letu 2018? Je prenova in začasno zaprtje določenih trgovin vplivala na obisk?
Prenova in začasno zaprtje določenih trgovin ni vplivala na obisk Cityparka. Tudi lansko leto smo zaključili uspešno, saj je Citypark obiskalo več kot 9 milijonov obiskovalcev. Za letošnje leto pa načrtujemo lepo rast števila obiskovalcev.
Živahno pa ni bilo zgolj v delu kjer se je prenavljal Citypark, ampak ste za to poskrbeli s številnimi dogodki, ki so se odvili v nakupovalnem središču. Kateri so tisti dogodki, ki bi jih letos še posebej izpostavili?
Vsak od dogodkov, ki jih je bilo lani več kot 250, je za nas pomemben. Po odmevnosti pa bi nedvomno izpostavil obisk turškega zvezdnika Buraka Özçivita iz nadaljevanke Moja boš, razstavo umetniških stolov Domna Slane, dvodnevno praznovanje 16. rojstnega dne Cityparka, Lego festival in decembrsko humanitarno akcijo »Lepo je dobiti, še lepše podariti.« Ponosni smo na to, da Citypark že vse od svojega začetka stremi k družbeno-odgovornemu delovanju in na različne načine pomaga ljudem in okolju.
Kaj Citypark in njegove obiskovalce čaka v letošnjem letu?
Ves čas si prizadevamo, da smo v koraku s časom ali celo pred njim. Naj gre za izložbe, opremljenost trgovin, garažno hišo za obiskovalce ali dogodke. Slednjim dajemo veliko pozornost in Citypark se je utrdil kot prostor tako za druženje, srečevanje, zabavo kot tudi za vrhunsko nakupovanje. Vse omenjeno Citypark več kot uspešno in edinstveno združuje na enem mestu. In s to vizijo bomo delovali tudi v prihodnje.