iPROM, slovenska agencija specializirana za digitalno oglaševanje je prek tehnološke rešitve za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazal 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017.
Pri iPROM-u število prikazov oglasov na digitalnih medijih v Sloveniji spremljajo že od leta 2005 in letna številka iz leta v leto kaže rast. iPROM je v letu 2018 tako izvedel 17.414 različnih oglaševalskih akcij, kar je 15% več kot v letu 2017, uporabnikom digitalnih medijev pa je prikazal 54.395 različnih oglasnih sporočil, kar je 18% več kot predlani.
Največji delež prikazov je imela trgovina
Po podatkih, ki jih je objavila družba iPROM, je največji delež (22%) ponovno trgovina. Ta je glede na leto 2017 višji za 5 % točk. Na drugo mesto se je s 14.57% uvrstila avtomobilska panoga, ta je zabeležila rast za 3% točke. Na tretje mesto pa so se z 12.05% uvrstila panoga finance, ta je zabeležila rast za 2% točki.
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u je ob predstavitvi rezulttov raziskave povedal: »Podatki družbe iPROM kažejo na rast oglaševanja v digitalnih medijih v 2018, kar je skladno s trendom rasti naložb v digitalno oglaševanje, ki ga redno beleži tudi združenje IAB. Slovenski oglaševalci namenijo digitalnim kanalom približno tretjino svojega oglaševalskega proračuna, ta odstotek pa se zadnja leta vse bolj povečuje.«