Iz Slovenskih železnic so sporočili, da je bila sodna poravnava s podjetjem Granit Polus (naslednikom družbe Trigranit) sklenjena konec lanskega leta. Tako se lahko gradnja javnega dela Emonika začne neodvisno od zasebnega dela projekta.
Slovenske železnice je podjetje Granit Polus seznanilo z dogovori o prevzemu projekta Emonika. S poravnavo so Slovenske železnice sicer pridobile stavbne pravice nad celotnim projektom, hkrati pa so prodale 3% delež v družbah Emonika. Na Železnicah vstop novega
lastnika v projekt Emonika pozdravljajo, hkrati pa pričakujejo čimprejšnje nadaljevanje projekta. Ta se namreč lahko nadaljuje v več različnih poteh.
Kako se bo gradnja Emonike odvijala naprej?
V vsakem primeru bodo Slovenske železnice in država gradile javni del projekta Emonika katerega ocenjena vrednost znaša 80 mio € brez DDV. Slovenske železnice bodo gradile avtobusno postajo, garažno hišo in predvidoma poslovno stavbo Slovenskih železnic. Vrednost tega dela (brez poslovne stavbe) je ocenjen na 20 mio € brez DDV. Država kot lastnik javne železniške infrastrukture, pa bo gradila železniško postajo, vključno s preureditvijo tirov in peronov. Ocenjena vrednost tega dela pa je 60 mio € brez DDV. Projektna dokumentacija za javni del je v pripravi, po tem sledi faza pridobivanja gradbenega dovoljenja. Pri Slovenskih železnicah ocenjujejo, da bi se gradnja lahko začela v letu 2020.
Glede gradnje zasebnega dela Emonike pa trenutno še ni nič znanega. Tega investitor lahko gradi hkrati z javnim delom, to bi bilo za celoten projekt najbolje, lahko pa ga gradi kasneje. Kako se bo zasebni investitor odločil, bo najverjetneje znano precej kmalu, saj če bo želel graditi hkrati z javnim delom, se mu že rahlo mudi.