NLB je z januarsko nadgradnjo mobilne banke Klikin izboljšala uporabniško izkušnjo, predvsem pa dodala možnost deaktivacije in/ali ponovne aktivacije kreditne kartice Mastercard ali Visa. Ta funkcionalnost bo še posebej dobrodošla v primeru izgube ali suma kraje kartice.
Blokada in Deaktivacija
Kikin je do zdaj omogočal zgolj blokado plačilne kartice, kar je pomenilo dokončen preklic plačilne kartice. Sama blokada je brezplačna, izdelava nove kartice na željo stranke pa stane 10 €. Deaktivacija pa je novost in pomeni začasno zamrznitev delovanja kartice. Komitent lahko z enim klikom takoj onemogoči plačevanje z Mastercard, Visa ali Karanta kartico. Novost je zelo priročna v primeru, da stranka sumi krajo plačilne kartice ali njeno izgubo, seveda pa je možno deaktivacijo narediti tudi v drugih primerih npr. v primeru suma njene zlorabe na spletu. Če se kartica kasneje najde, ali odpade razlog za njeno deaktivacijo, jo je možno z enim klikom ponovno aktivirati. Čas med deaktivacijo in aktivacijo ni omejen, prav tako z uporabo te funkcionalnosti niso povezani nobeni stroški.
Nadgradnja prinaša še nekaj drugih izboljšav
Poleg prej omenjene funkcionalnosti je NLB mobilni banki Klikin dodal še nekaj drugih izboljšav uporabniške izkušnje in novih funkcionalnosti. Tako je izboljšan glavni meni, ki je zdaj še bolj pregleden, Arhiv plačil ima nova ozadja, nov je celozaslonski način delovanja na operacijskem sistemu Android. Poleg varnostnih popravkov je nekaj sprememb doživel tudi hitri kredit, saj so povišali limit iz 15.000 € za 60 mesecev na 30.000 € za 120 mesecev.