Super Bowl 2019 (Super Bowl LIII) je zaključek ameriškega nogometa (NFL), ki se je odvil danes zgodaj zjutraj. Na Mercedes-Benz Stadium, Atlanta, Georgia sta se pomerili ekipi Los Angeles Rams in New England Patriots. Zmagala je ekipa New England Patriots in tako že šestič postala prvak NFL-a.
Kaj pa gledanost?
Letos je Super Bowl v ZDA prenašala televizijska hiša CBS. Skladno z dogovorom med velikimi medijskimi igralci jo vsako leto predvaja ena hiša, prihodnje leto bo to FOX. Gledanost tekme pa ima precejšen pomen pri določanju vrednosti oglasnih blokov. Letos se je cena 30 sekundnega bloka gibala v rangu preteklih treh let, to je rahlo nad 5 mio $. Žal pa tega ni moč reči za gledanost. Prvi podatki, ki jih objavlja Nielsen Media Research, so pokazali 44.9% rating, kar je najslabše v zadnjih 10-ih letih. Super Bowl 2009 je namreč dosegel 42.0% rating. Hkrati pa to pomeni 5% padec v primerjavi s Super Bowlom 2018, ki je dosegel 47.4% rating. Če vse te odstotke pretvorimo v številke, to pomeni, da si je letos dvoboj Patriotsov in Angeles Ramsov ogledalo okoli 100 mio gledalcev v ZDA. Lani, ko so Philadelphia Eagles premagali Patriotse, pa si je Super Bowl ogledalo 103.4 mio gledalcev.
Ker gre za preliminarne rezultate, obstaja možnost, da bo številka na koncu nekoliko drugačna.