Airbus je sredi februarja 2019 sporočil precej pričakovano novico, in sicer, da bo leta 2021 prenehal izdelovali superjumbo letalo A380, saj je zmanjkalo naročil. Morda bi jih izdelovali nekoliko dlje, a je Emirates za 39 letal zmanjšal svoje naročilo in se raje odložil za A330neo in A350.
Še 17 novih letal A380
Airbus je letalo, ki sprejme do 853 potnikov, prvemu naročniku (Singapore Airlines) dostavil oktobra 2017, njegovi načrti pa segajo vse do leta 1988, a se je sam projekt začel leta 1990. Ključna želja Airbusa je bila ponuditi konkurenta priljubljenemu Boeingu 747 oz. Jumbo Jetu, kot je vzdevek tega letala. Razvoj letala je stal 25 milijard $, Airbus pa je v osnovi načrtoval, da bo zanj prejel 1.200 naročil, a do zdaj so jih izdelali zgolj 234, naročil pa imajo zgolj še za 17 novih letal A380. Od tega jih bo Airbus 14 dostavil družbi Emirates, 3 pa so za All Nippon Airways. Kljub temu, da je Emirates število letal, vsak je vreden 445 mio $, zmanjšal iz 162 na 123, ostaja največji naročnik tega letala. Bodo pa zato naročili 40 letal A330-900 in 30 letal A350-900.
Kljub temu, da so potniki praviloma navdušeni, da potujejo z Airbusom A380, je to letalo marsikomu povzročalo precej preglavic. A380 je bil zasnovan za »premik« potnikov iz hub-a v hub in ne za direktne lete, ki potnika pripeljejo brez prestopanja. Zaradi svoje enormnosti na začetku ni mogel in na marsikatero veliko letališče še vedno ne more leteti. Hkrati pa je za njegovo rentabilnost treba napolniti celo letalo. Ker ljudje raje potujejo neposredno na destinacijo, ker so dvomotorna širokotrupna letala postala bolj zmogljiva in ekonomsko bolj učinkovita, se je število letal s kapaciteto nad 400 sedeži upočasnilo.
So pa tudi Boeingovemu 747 Jumbo Jetu šteti dnevi, saj so v letu 2018 dostavili zgolj 6 novih letal, naročenih pa jih je še 24 in sicer tovornih različic 747-8F. Tako da Boeing produkcijo načrtuje do leta 2022, ko naj bi bilo skupno izdelanih 1.572 letal tipa Boeing 747.