Tehnologija Goodyear SoundComfort, ki zmanjšuje hrup v vozilu med vožnjo so belgijski in nizozemski potrošniki v najobsežnejši raziskavi o produktnih inovacijah na svetu izbrali kot Izdelek leta 2019, ki jo je izvedla agencija Nielsen.
Kaj ustvarja hrup v vozilu?
Prihod električnih in hibridnih vozil pomeni tudi tišje delovanje, tako so pnevmatike pogosto pomemben vir hrupa vozila. Hrup, ki ga slišimo v vozilu povzroča veter, upor zraka, ki je pogojen s hitrostjo vozila, stanje vozišča, motor, hrup, ki ga povzroča sama struktura vozila ter seveda hrup pnevmatik. Eden ključnih razlogov za hrup pnevmatik je resonanca v notranjosti pnevmatike, ki nastaja zaradi vibracije zraka, ki se nato prenaša na samo strukturo vozila.
Kako deluje Goodyear SoundComfort?
Goodyear je pri zmanjšanju hrupa pnevmatik deloval prav na ta izvor. Pnevmatika s tehnologijo SoundComfort ima v notranjosti nameščeno napredno poliuretanske pene, ki zmanjšuje vibracije zraka in zagotavlja do polovice oziroma do 4 decibele nižji hrup v notranjosti avtomobila. Testi so bili izvedeni s pnevmatikami 225/55R17 na VW Passatu Alltrack, Fordu Kuga in s pnevmatikami 255/45R18 na Audiju A7. Pena je hkrati dovolj lahka, da ne vpliva na zmogljivost, število prevoženih kilometrov ali hitrost vozila.
Do zdaj je Goodyear na trgu ponudil 8 različnih tipov pnevmatik s SoundComfort tehnolovijo. 6 je letnih (EfficientGrip SUV, EfficientGrip Performance, EfficientGrip, Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, Eagle F1 Asymmetric 3 in Eagle F1 Asymmetric 2), 2 pa zimski (UltraGrip Performance SUV in UltraGrip Performance).