Edison Research, družba, ki se ukvarja z raziskavami na področju marketinga, je objavila informacijo, da je po njihovih ocenah Facebook od leta 2017 izgubil okoli 15 milijonov uporabnikov. Največji padec je bil zaznan v starostni skupini od 12 do 34 let.
Za portal Marketplace je Larry Rosin, predsednik Edison Research povedal, da padec za 15 milijonov vsekakor ne moremo obravnavati kot majhen, saj to predstavlja 6% ameriške populacije starejše od 12 let. Gre že za drugo leto, ko so zabeležili padec in še posebej pomembno bo, če se bo trend nadaljeval. Ker so ZDA za Facebook največji igralec, tako po uporabnikih, kot po denarju, je zelo pomembno, kako se bo ta trg odzval.
Larry Rosin hkrati dodaja, da uporabniki praviloma socialnih omrežij ne zapuščajo v celoti, ampak se zgolj prestavijo na drugo. Kljub temu, da Facebook kot socialno omrežje v ZDA po njihovih ocena izgublja, je precejšen delež pridobil Instagram, ki je lastniško del Facebooka.
Razloga za padec uporabnikov med mladimi Edison Research ni iskal, je pa Larry dodal, da so ugotovili višjo popularnost med starejšimi (55+ let). Premikanje starostne strukture bi najverjetneje lahko pripisali staranju populacije, ki je zvesti uporabnik Facebooka, mlajših pa jim ni uspelo privabiti v enakem deležu. Ali so za to krivi škandali, ki so povezani z varnostjo osebnih podatkov, ali kaj drugega, pa bo morala pokazati kakšna druga raziskava.