Adria Airways je odpovedala naročilo za dolgoročni najem 15-ih letal Sukhoi Superjet 100, za katerega so 26.11.2018 podpisali pismo o nameri.
Govoric, da Adria posla ne bo izpeljala je bilo v zadnjih dneh precej, danes pa so to potrdili tudi pri Adrii Airways. V pojasnilu so zapisali takole: »V zadnjih mesecih se je Adria Airways intenzivno pripravljala na prihod letal. Čeprav je tip letala sam po sebi še vedno zelo privlačen, Adria Airways ni uspela dogovoriti in skleniti pogodbenih klavzul z rusko stranjo. Na strani Adrie se je porajalo vse več skrbi glede zavezanosti SCAC k poštenemu in stabilnemu dolgoročnemu partnerstvu ter pomanjkanja skupne vizije nadaljnjega strateškega razvoja podjetja.«
Adria Airways tako ostaja na obstoječi floti, ki jo sestavljajo tri letala Airbus A319-100, dve letali Bombardier CRJ700, 9 letal Bombardier CRJ900 ter 6 letal Saab 2000. Od tega so dve letali CRJ900 oddali v wetlease najem Lufthansi, dve letali Austrian Airlines, eno letalo CRJ700 leti za Luxair, en Saab 2000 pa naj bi, kot poroča Slovenski letalski portal Sierra5.net, letel za Swiss. Skupaj bo v wetlease najemu tako 6 letalo od 20-ih. To pomeni, da bo Adria letos stavila na letala Saab 2000 za katera pa (še) nimajo dovolj posadk.
Pri Adrii so dodali še: “Adria bo še naprej osredotočena na svoje obstoječe poslovanje, ki ga sestavljajo štirje segmenti: redni promet (kot daleč največji letalski prevoznik v Sloveniji), čarterski in tovorni promet ter storitev zakupa letala s posadko za tuje letalske družbe (ACMI storitev).” in “Lastniki Adrie Airways še naprej podpirajo nadaljnjo rast podjetja in njegov razvoj. Glede na dejstvo, da financiranje prehoda na nov tip letala ni več potrebno in na podlagi pozitivnega poslovnega načrta, dodatno povečanje kapitala ni načrtovano.”