Portorož bo 11. in 12.4.2019 ponovno gostil Slovenski oglaševalski festival (SOF), tokrat bo potekal že 28. Ena izmed novosti, ki jo prinaša letošnja edicija je, da bo SOF v sodelovanju z Mastercardom prvič postal brezgotovinski festival.
Mastercard bo tako poskrbel, da bo festivalsko prizorišče preobraženo v območje plačevanja s plačilnimi karticami, udeležencem festivala pa bo omogočil številne inovativne, adrenalinske, osvežilne in kreativne brezgotovinske ponudbe in doživetja. Seveda pa v času SOF-a ne bo manjkalo zanimivih predavanj številnih domačih in mednarodnih strokovnjakov. Skupaj bo okoli 40 govorcev iz Slovenije, Amerike, Nizozemske, Srbije, Španije in Velike Britanije.
Celoten konferenčni program lahko najdete tukaj. Sicer pa si izpostavitve zagotovo zasluži Mark Adams, podpredsednik in vodja inovacij pri VICE, ki ga je Fortune opredelil kot »več milijard dolarjev težkega giganta na področju medijev za mlade«. Na povabilo ustanovitelja Creative Mornings Ljubljana, Gregorja Žaklja, na SOF prihaja na Googlu najbolj iskani grafični oblikovalec v zgodovini, David Carson. Stephenu Croncoti, ki je nazadnje vodil marketing za blagovno znamko Versace v Milanu, bo spregovoril o marketinških in oglaševalskih izzivih v današnjem času, ko so potrošniki bolj premišljeni in informirani kot kadarkoli doslej. Glavna urednica Marketing magazina Simona Kruhar Gaberšček bo predstavila pregled največkrat nagrajenih kreativnih del ustvarjalcev iz nekdanje Jugoslavije. Simon Wilkinson je umetnik in kurator, ki deluje na področjih igričarstva oziroma »gaminga«, navidezne resničnosti, umetne inteligence, obogatene resničnosti, elektronske glasbe ter na področju predstavitev v živo in na spletu.
Tudi na tekmovalni del niso pozabili
Petra Krulc, predsednica STP SOF in izvršna kreativna direktorica v Grey Ljubljana je povedala: »Prenovljeni 28. SOF je pred nami. Prijavitelji so v nove skupine in kategorije obeh tekmovalnih sekcij prijavili 365 del, 251 del v sekcijo KAJ in 114 del v sekcijo ZAKAJ.« Zapolnili so tudi vsa mesta natečaja Mladi kreativci leta 2019. Zmagovalca letošnja natečaja Mladi kreativci leta bosta, pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, potovala na festival Cannes Lions 2019, kjer se bosta v konkurenci celega sveta udeležila tekmovanja »Young Lions« v kategoriji »Digital«.
Žirijo SOF-a leto sestavljajo: predsednik žirije, Anže Jereb, Kristijan Andoljšek, umetniški direktor, Innovatif, Luka Bajs, kreativni direktor, Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor & partner, BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij, Luna\TBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor, Pristop, Sašo Petek, kreativni direktor, Agencija 101 in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium.