Mercator, ki letos praznuje 70 let delovanja, bo podaril 70 kotizacij za konferenco o digitalnih komunikacijah 08DIGGIT, ki bo 6.6.2019 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.
Za generacijo Z
Prijavo za žreb brezplačnih kotizacij lahko oddajo tisti, ki sodijo v generacijo Z (rojeni med leti 1995 in 2010) s statusom študenta. Rok za prijavo, ki jo lahko oddate TUKAJ, je 10. maj 2019, kar pomeni, da sta na voljo še dva polna dneva. Po zaprtju prijav, pa bodo izvedli žreb in razveselili 70 srečnežev.
Program letošnjega DIGGIT-a je že objavljen, postregel pa bo s številnimi zanimivimi predavanji. Med drugim bo Jerneja Faletič iz Nomaga pojasnila »Kako v šestih mesecih od 0 do četrt milijona obiskovalcev na spletni strani?«, Aleš Petejan iz Mastercarda Slovenije se bo ustavil pri projektu Mastercard Chefov vajenec, predavala bo vrhunska plavalka Sara Isaković, Maka Lippai, Alenka Marovt in Urša Reja (Pro Plus) bodo razbijali mite o digitalnem oglaševanju, Ana Ostrički iz Mercatorja pa bo na študiji primera »Pivovastična odkritja« odgovorila na vprašanje, kako uporabiti lastne digitalne kanale za boljšo uporabniško izkušnjo.