V soboto, 1.6.2019 se je v Madridu odvila finalna tekma UEFA Champions League (Lige prvakov), a ta ni bila nekaj posebnega zgolj za nogometni klub Liverpool, ampak tudi za osemletnega Luko Viegela, ki mu je Mastercard Slovenija omogočil nepozabno doživetje. Luka je na igrišče namreč pospremil pospremil nizozemskega nogometaša kluba Liverpool, Virgila van Dijka.
Mastercard Slovenija je v sodelovanju z NK Maribor v letošnjem letu začel z iniciativo #ŽogaZbližuje, katere glavni cilj je obuditi družinsko navijaško tradicijo, okrepiti povezovalno moč nogometa in pripeljati čim več družin z otroki nazaj na tribune. Del projekta je bilo tudi iskanje otroka, ki ga bo Mastercard kot prvega slovenskega otroka odpeljal na finalno tekmo UEFA Champions League kjer bo nogometaša pospremil na igrišče.
Aleš Petejan, vodja marketinga pri družbi Mastercard Slovenija je povedal: »Pri družbi Mastercard smo skupaj z Luko izjemno veseli nepozabne izkušnje, kjer je v edinstveni vlogi spremljevalca nogometaša na tekmi UEFA Champions League Luka prvič stopil na igrišče v imenu celotne Slovenije. Še naprej se bomo zavzemali za pozitivno in sproščeno vzdušje na stadionih, ki povezuje družine in soustvarja novo nogometno zgodbo.«
Raziskava o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji
V sklopu projekta #ŽogaZbližuje je Mastercard v partnerstvu z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana v času od februarja do marca 2019 opravil raziskavo s katero so želeli ugotoviti, kakšna je kultura nogometnega navijaštva v Sloveniji. V raziskavo pa je bilo vključenih več kot 2000 prebivalcev splošne populacije Republike Slovenije, v starosti od 18 do 75 let. Raziskava pa je prišla do nekaterih zanimivih ugotovitev.
Dobri dve tretjini anketiranih nogometnih navdušencev, ki ne obiskuje nogometnih tekem na stadionih, tega ne počne zaradi ugodja ob ogledu tekme doma, približno polovica pa zaradi agresivnega obnašanja navijačev pred in po tekmi, nasilnega vedenja navijačev in uporabe
pirotehničnih izdelkov na tekmah. Ob tem se več kot 70 % vprašanih strinja, da bi se z zmanjšanjem nasilja na nogometnih tekmah povečal tudi obisk tekem. Podoben delež meni tudi, da del nogometnega stadiona namenjen družinam izboljša varnost obiskovalcev. Navdušenci z otroki posledično znatno pogosteje ne obiskujejo tekem zaradi pomanjkanja urejenih prostorov za družine.
Pomladanski del iniciative #ŽogaZbližuje se je s finalom Lige prvakov zaključil, Mastercard Slovenija pa je na povedal, da bodo tudi v nadaljevanju iniciative skrbeli za sproščeno in športno navijanje na stadionih.