Dirka po Sloveniji je že tretje leto zapored deležna mednarodnega prenosa v živo na televizijskem programu Eurosport. Prenos petih etap dirke Tour Of Slovenia 2019 v živo bo v več kot 120-ih državah na voljo 10 ur, na voljo pa bo tudi 10 ur posnetkov.
330.000€ za zagotovitev prenosa dirke na Eurosportu
Kot so za Uporabno stran pojasnili pri Slovenski turistični organizaciji (STO), so skupaj z organizatorjem 26. dirke po Sloveniji pri TV mreži Eurosport zakupili oglaševanje v vrednosti 330.000€ brez DDV. Od tega 240.000€ odpade na STO, 90.000€ pa na Adria Mobil. Oglaševanje se bo izvajalo na televiziji (Eurosport 1 in Eurosport 2) ter spletnih straneh Eurosport.com (.de, .it, .es, .fr, .uk, .ru) v mesecih maj, junij ter julij. STO in Adria Mobil sta skupaj zakupila 150 30 sekundnih oglasov na Eurosport 1 in 150 30 sekundnih oglasov na Eurosport 2 ter 3 milijone prikazov na spletnih straneh Eurosporta.
Skupen strošek, ki odpade na zagotavljanje mednarodnega prenosa dirke je enak kot lani, 590.000€ brez DDV. 330.000€ odpade na oglaševanje in si ga po prej omenjenem ključu delita STO ter Adria Mobil, 260.000€ pa na strošek produkcije, ki ga v celoti krije organizator dirke, Kolesarski klub Adria Mobil.
Enak zakup kot lani, a Eurosport bo zagotovil pol ure več prenosa na dan
Predviden zakup oglaševanja je enak kot v letu 2018, a Eurosport bo zagotovil pol ure več prenosa na dan. Eurosport je za Tour Of Slovenia 2018 zagotavljal 1 uro in pol prenosa v živo na dan, leto bo ta znašal 2 uri. Lani je to pomenilo 7.5 ur prenosa, letos pa 10 ur. Prenos bo letos potekal izključno na programu Eurosport 1, lani je potekal tudi na Eurosport 2.
Poleg 10 ur prenosa v živo na programu Eurosport 1, bo na Eurosport 1 in Eurosport 2 zagotovljenih še 10 ur posnetkov prenosa dirke. V času največje gledanosti t.i. prime-time (sobota pozno zvečer ali nedelja zjutraj) bodo predvajali 26 minut posebnih izpostavitev (highlights) Kolesarske dirke po Sloveniji 2019.
Dobra promocija Slovenije
Po podatkih, ki so jih posredovali iz STO, si je kolesarsko dirko po Sloveniji lani ogledalo 9.3 milijone ljudi, v letu 2017 pa 4.9 milijona. Prek socialnih omrežij pa so objave povezane z dirko dosegle več kot 37.6 milijona sledilcev. Glede na to, da se pri vsaki destinaciji pokažejo tudi posnetki najbolj značilnih znamenitosti, iz zraka pa tudi ostale lepote Slovenije, je to ena boljših promocij Slovenije kot države, saj z ogledom gledalci lahko vidijo praktično celotno državo. Komentatorja na Eurosportu sta izpostavila prav dejstvo, da so kolesarske dirke izjemna priložnost za promocijo držav in da marsikatere kolesarske dirke sploh ne bi bilo, če ne bi zadaj stale turistične organizacije posameznih držav.