Banka NLB je danes svoje komitente obvestila o pojavu nove različice zlorabe spletne banke NLB Klik s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB d.d. Gre za phishing zlorabo oz. spletno ribarjenje s pomočjo katerega nepooblaščene osebe pridobijo identifikacijske elemente za vstop v spletno banko.
Kaj storiti, če prejmete tak email?
Pri NLB svetujejo, da takšno elektronsko pošto nemudoma pobrišete. Če pa ste takšno pošto prejeli in že izpolnili lažni elektronski obrazec, potem nemudoma prekličite/blokirajte plačilne in kreditne kartice oz. takoj zamenjajte geslo za vstop v spletno banko NLB Klik. Uporabniki mobilne denarnice NLB Pay lahko prek te aplikacije onemogočijo uporabo vseh svojih plačilnih kartic, uporabniki mobilne banke Klikin pa lahko izvedejo blokado ali deaktivacijo kartic z odloženim plačilom. Seveda je vse to možno izvesti tudi prek NLB Kontaktnega centra, ki deluje 24/7 na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.