Organizatorji kolesarske dirke po Sloveniji 2019 so predstavili podatke o gledanosti dirke, ki je potekala med 19. in 23. junijem 2019 in na več kot 800 km dolgi trasi povezala 33 slovenskih občin.
Rekordno na Eurosportu in TV Slovenija
Mojca Novak, predsednica organizacijskega odbora dirke in predsednica KK Adria Mobil je o gledanosti letošnje dirke povedala, da je Eurosport 1 letos zagotovil skoraj 11 ur prenosa dirke v živo, skupaj s ponovitvami pa skoraj 30 ur programa. Tako si je dirko po svetu ogledamo 10.7 milijona ljudi, kar je 15% več kot lani. Televizija Slovenija pa je prenose izvajala na programu TV SLO 2. V živo so prenašali skoraj 12 ur dirke, ponovitev pa je bilo za 5.5 ur. Vsak dan si je dirko v povprečju ogledalo okoli 70.000 slovenskih ljubiteljev kolesarstva, kar je za 30% več kot lani. Prav tako je izpostavila, da so zabeležili več kot 2.400 objav v tiskanih in elektronskih mediji, vse to ocenjujejo z bruto vrednostjo na skoraj 35 milijonov €, kar je 70% več kot lani.
Za zagotovitev prenosa na programu Eurosport so organizatorji in STO plačali 330.000€ brez DDV, od tega tega 240.000€ odpade na STO, 90.000€ pa na Adria Mobil. Poleg zagotovitve prenosa Dirke po Sloveniji so s tem dobili tudi 150 30 sekundnih oglasov na Eurosport 1 in 150 30 sekundnih oglasov na Eurosport 2 ter 3 milijone prikazov na spletnih straneh Eurosporta. Kolesarski klub Adria Mobil je dodatno zagotovil še 260.000€ za strošek produkcije, ki je potrebna za prenos slike.
Foto: Sportida