Iz NLB-ja so sporočili, da zaznavajo nov poskus zlorabe, tokrat s telefonskim klicem. Več komitentov jih je namreč obvestilo, da so prejeli telefonski klic neznane osebe, ki se je predstavljala kot uslužbenec NLB.
Za kakšno zlorabo gre?
Klicatelj se predstavi kot uslužbenec NLB in od klicočega zahteva posredovanje številke osebnega računa in/ali številko kreditne kartice. S temi podatki nepridipravi namreč lahko izvedejo transakcijo, ne da bi dejansko imeli v roki plačilno kartico imetnika.
Banka tovrstnih podatkov nikoli ne zahteva po telefonu.
Pri NLB so poudarili, da tovrstnih podatkov od komitentov nikoli ne pridobivajo po telefonu. Vse stranke zato opozarjajo na skrajno previdnost, saj gre za tehniko socialnega inženiringa, s katero želi nepooblaščena oseba pridobiti podatke, z njimi pa bi lahko izvedla nepooblaščene transakcije. V primeru, da boste tak klic prejeli, pa svetujejo, da podatkov ne posredujete in da dogodek prijavite najbližji policijski postaji. Če pa ste tovrstne podatke že posredovali, pa bo najbolje, da takoj prekliče oziroma blokirate plačilne in kreditne kartice. To lahko izvedete prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa lahko blokirate ali deaktivirate prek mobilne banke Klikin. Seveda pa vse to lahko uredite tudi v katerikoli poslovalnici NLB ali prek Kontaktnega centra na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.