Neposredna prodaja v spletni trgovini Amazon Europe slovenskim podjetjem trenutno ni omogočena, a to se bo kot kaže do novembra letos spremenilo, so za STA sporočili iz Ministrstva za gospodarstvo. Slovenska podjetja bi tako lahko ujela prednovoletni prodajni čas.
Nekoliko kasneje kot je bilo načrtovano
Maja letos je Ministrstvo za gospodarstvo sporočilo, da bo Amazon do konca septembra tehnično prilagodil svoje poslovanje, da bo tudi Slovenija med podprtimi državami. Žal se je ta rok nekoliko zamaknil, saj je novo pojasnilo sledeče:
Zadnja informacija s strani Amazona je, da so v tem času bile implementirane potrebne tehnične rešitve, da je trenutno v teku testiranje v t.i. ‘weblabu’ in da pričakujejo, da bo rešitev v polnem zagonu nekje v sredini novembra.
Specifičnost slovenske zakonodaje
Tehnične rešitve, ki jih omenjajo se nanašajo na specifičnost slovenske zakonodaje, ki jo mora Amazon Europe vključiti v svoje poslovanje, da bi tudi Slovenska podjetja lahko prodajala prek te platforme. To teoretično že zdaj lahko počnejo, a morajo imeti podružnico ali posrednika v državi iz katere podjetja lahko poslujejo z Amazonom. Logično je, da to za sabo pripelje višje stroške in se slovenska podjetja za to opcijo niso ravno pogosto odločala. Možnost neposredne prodaje na Amazonu, pa bo stvar precej olajšala. Nov dodaten prodajni kanal, ki ga po svetu uporablja več kot 310 milijonov ljudi, bo zagotovo dobrodošel.