Mala in mikro, pa tudi srednje velika podjetja se nerada ukvarjajo z elektronskimi plačili, še posebej kartičnimi. Gotovina pri njih tako predstavlja pomemben delež plačil, čeprav uvedba elektronskega plačevanja izboljša poslovne rezultate podjetja. Ravnanje z gotovino pa prav tako predstavlja strošek za podjetje.
Partnerstvo med SumUp in Mastercardom
SumUp, ki je FinTech podjetje in ponuja rešitve za enostavna elektronska plačila ter Mastercard sta sklenila partnerstvo, katerega cilj je povečati število lokacij, ki sprejemajo elektronska plačila v 27-ih evropskih državah, tudi Sloveniji. V naslednjih petih letih bosta podjetji tako uporabo kartičnih transakcij omogočila več kot milijonu mikro, malim in srednjim podjetjem po celotni Evropi.
Podjetja se lahko osredotočijo na poslovanje, ne plačilni promet
Podatki Mastercarda kažejo, da podjetja, ki uvedejo plačevanje s karticami, običajno dosežejo med 10 in 15% povečanje povprečne višine transakcij, posledica dejstva, da potrošniki niso več omejeni s količino gotovine v svojem žepu. Pri SumUp pa so dodali, da lahko majhna podjetja z uvedbo plačil s karticami dosežejo do 60% rast. Rešitev, ki jo ponuja SumUp je mPOS terminal, torej mobilni POS terminal, ki obstaja v dveh različicah Air in 3G. Air čitalec kartic potrebuje za delovanje še mobilno napravo na katero se poveže prek Bluetootha, čitalec 3G pa je samostojen, saj ima v sebi SIM kartico. Prodajalec ima strošek z nakupom naprave (39€ oz. 99€), nato pa plačuje 1.95% provizije na transakcijo. Ostalih stroškov pa nima.