Delež potnikov Adrie Airways na ljubljanskem letališču se je iz leta v leto zmanjševal. K temu so pripomogli tuji letalski prevozniki, predvsem nizkocenovni, ki so prišli z Airbusi in Boeingi ter zelo dobro zasedenostjo potniške kabine.
Iz 77.4% (2010) na 51.2% (2019 H1)
Na Brniku so v letu 2010 sprejeli 1.38 milijona potnikov, v letu 2018 pa rekordnih 1.81 milijona. To pomeni, da je v osmih letih število potnikov na ljubljanskem letališču zrastlo za okoli 430.000. Po podatkih, ki so jih iz družbe Fraport Slovenija posredovali Uporabi strani, je Adria Airways leta 2010 predstavljala 77.4% potnikov na letališču. Ta odstotek je bil iz leta v leto manjši z izjemo leta 2014, ko je zrastel za 0.9 % točke na 67.8%. Po letu 2014 pa je sledil vsakoletni precejšnji padec deleža potnikov na ljubljanskem letališču. Delno je to povezano tudi s tem, da se je Adria Airways v teh letih začela ustanavljati hube izven Slovenije, med drugim v Prištini in Tirani.
Iz 77.4% (2010) na 51.2% (2019 H1)
Delež potnikov Adrie Airways na Brniku je kot rečeno leta 2010 znašal 77.4%, v letu 2011 je bil 72.9%, 2012 69.5%, 2013 66.9% in 2014 67.8%. V letu 2015 je bil ta 65.0%, v 2016 je padel na 60.5%, leta 2017 na 58.4% v letu 2018 pa na 56%. V prvi polovici leta 2019 je delež Adrie Airways znašal le še 51.2% potnikov, ki jih je sprejelo ljubljansko letališče. V osmih letih in pol je delež Adrie na Brniku padel za 26.2% točki.
Velik udarec za ljubljansko letališče
Podatki za julij, avgust in september bi letošnji odstotek zagotovo potisnili še nekoliko navzdol, saj je Adria Airways imela številne odpovedane in združene lete. Končne podatke bomo najverjetneje lahko izvedeli sredi oktobra, ko Fraport razkriva podatke za pretekli mesec. Septembrske številke pa bodo hkrati tudi pokazatelj, kako močan udarec bo stečaj Adrie za Fraport Slovenija. Adria je za Brnik pomenila okoli 50% potnikov, ki jih brez novih povezav ne bo moč vrniti. Obstoječe linije bodo del potnikov že lahko sprejele, a tudi več frekvenc in večja letala, ne bodo mogla nadomestiti nekaterih direktnih linij.