Melodija Mastercard (Mastercard Sonic Brand), ki jo je Mastercard na globalni ravni razkril pred podelitvijo letošnjih nagrad Grammy, je zdaj dobila tudi slovensko različico, ki so jo z lokalnimi glasbili ustvarili domači glasbeni ustvarjalci.
Za globalno različico Mastercardove melodije je poskrbela Grammyjeva nominiranka Camilo Cabello s številnimi glasbeniki in umetniki, med drugim tudi glasbenim inovatorjem Mikom Shinodom iz skupine Linkin Park. Mike je ob predstavitvi melodije povedal, da je pri njej najbolj čudovito to, da je prilagodljiva v različnih kulturah in žanrih. Pri nastajanju slovenske različice so tako sodelovali slovenski glasbeni, slovenski producent Dejan Radičević pa je melodiji dal slovenski prizvok.
Od najstarejše piščali do kitare in diatonične harmonike
Pri poslovenjenju Mastercardove melodije so sodelovali producent Dejan Radičević, citrarka Tanja Zupanc, tolkalka Petra Vidmar, pevka Neisha, svetovni prvak v diatonični harmoniki Anže Krevh in klarinetist Boštjan Gombač, ki je del melodije zaigral tudi na rekonstrukcijo najstarejše piščali na svetu. Najdena je bila v jami Divje babe pri Cerknem.
Kako pa zveni slovenska Mastercard melodija?
Zvočno identiteto Mastercarda Slovenije so te dni predstavili v okviru festivala Zlati boben 2019 (26. Golden Drum).
Aleš Petejan, vodja marketinga pri Mastercard Slovenija je ob predstavitvi slovenske melodije povedal:
Razvoj zvočne identitete Mastercard je bil dolgoleten proces, ki je združil priznane ustvarjalce, glasbenike in umetnike s celega sveta, z namenom, da bi prepoznavnost znamke ponesli korak dlje. Dejstvo, da lahko globalno zvočno identiteto lokalno prilagodimo, nam daje odlično priložnost, da pristopimo k slovenskemu potrošniku na ustvarjalen in dinamičen način. Tako še dodatno krepimo prepoznavnost blagovne znake, ki stremi k ustvarjanju neprecenljivih izkušenj na vsakem koraku.