Največ negodovanja med potniki glede linij, ki so nadomestile tiste, ki jih je ponujala Adria Airways, je na račun odhodov in prihodov na ljubljansko letališče. S propadom Adrie smo na Brniku trenutno izgubili praktično vse jutranje lete, a to je glede na dejstvo, da na ljubljanskem letališču ni »domačega« prevoznika, precej razumljivo.
Za vzpostavitev povezav smo imeli le nekaj tednov
Peter Pullem, vodje prodaje za Centralno, Vzhodno in Jugovzhodno Evropo pri Lufthansa Group, je za Uporabno stran pojasnil nekaj podrobnosti povezanih z vzpostavitvijo novih povezav, trenutno zasedenostjo in prihodnostjo povezav skupine Lufthansa na brniškem letališču.
It was really hard, and I would like to say big thank you to the network people, because they had to connect with a lot of interfaces in the background and find some room to create a flight plan out of it. It was really hard work to find slots on which we can now operate flights to Slovenia. We have five hubs and at the moment for Slovenia we are serving four hubs. We started with Frankfurt, Munich, Zurich and Brussels. We will see how demand for this will be and then we will decide for the future.
Lufthansa Group je po propadu Adrie Airways dejansko imela mesec dni časa, da je vzpostavila nove linije in jih dala tudi v prodajo. Nove povezave se v letalstvu praviloma načrtuje za prihodnjo sezono, vozovnice pa se daje v prodajo vsaj tri mesece pred začetkom letenja. Pri Lufthansi, Swissu in Brussels Airlines so bili ti roki ekstremno kratki.
S trenutno zasedenostjo so zadovoljni
Zato vprašanje je na mestu vprašanje glede zadovoljstva z zasedenostjo letov, ki so jih in jih še bodo vzpostavili. Peter Pullem je izrazil zadovoljstvo s trenutno zasedenostjo, a v prihodnje se nadeja še večjega števila potnikov. To jim bo namreč omogočilo, da na Brnik letijo z večjimi letali in ponudijo večjo frekvenco tedenskih letov. Trenutno Lufthansa ponuja 14x na teden letel v Frankfurt, Swiss 7x na teden v Zürich. S 1.11.2019 bo Lufthansa 7x na teden letela München. Brussels Airlines pa bo od 4.11.2019 6x na teden letel v Bruselj.
We are really happy with the bookings so far but we are still looking for more passengers so we can adapt flight plan and increase capacity, but at the moment we are happy. Swiss is using Airbus A220, Brussels Airlines is coming with Airbus A319 and Lufthansa CityLine is using Canadair. But we can adapt airplane depending on the demand of the route.
Kmalu v Frankfurt z jutranjim letom in večernim nazaj v Ljubljano
Zadnje novice pa bodo najverjetneje veseli vsi, ki so negodovali glede nerodnih slotov novih letalskih povezav. Peter Pullem je za Uporabno stran razkril, da se na liniji Ljubljana – Frankfurt kmalu obeta sprememba. Lufthansa bo namreč ponudila jutranji leti iz Ljubljane v Frankfurt in večerni let iz Frankfurta v Ljubljano.
Especially for Frankfurt there is good news. We will very soon adapt to morning flights from Ljubljana and evening flight back from Frankfurt to Ljubljana. Frankfurt is the first step in our plan for adapted schedule, because we see there is a need for that.
Kdaj točno naj bi prišlo do te spremembe, pa pa g. Pullem še ni mogel točno pojasniti. Je pa dodal, da je Frankfurt le prvi v vrsti pri katerem bo prišlo do prilagoditve voznega reda.