Andrej Ropret, ki je z letošnjim letom prevzel vodenje Cityparka, z njim diha in živi že zadnja štiri leta, saj je bil prej namestnik prejšnjega direktorja.
V letošnjem letu se je v Cityparku naredilo ogromno. Prenovili so severni del nakupovalnega središča, odprli ali posodobili kar 17 trgovin, zgradili so začasno avtobusno postajališče. Novost pa je tudi Avant2Go »car sharing« lokacija, ki se nahaja v Cityparkovi garažni hiši.
Andrej Ropret je samo za Uporabno stran v intervjuju odgovoril na vprašanja o sami prenovi, ki je med drugim v Slovenijo pripeljala trgovino Primark, novostih, ki nas še čakajo in viziji, ki ji bo sledil kot novi vodja Cityparka.
Glede na to, da ste že nekaj let del Cityparka in ste bili prej pomočnik Tonija Puglja, vam prevzem vodenja nakupovalnega središča najverjetneje ni povzročal pretiranih težav.
Ne, zame je bila to zgolj formalnost. Zato ni šlo za veliko spremembo, saj sem že od prvega delovnega dne povezan z vizijo nakupovalnega središča in jo bom nadaljeval še naprej. Vizija Cityparka je ostati največje, najbolj obiskano, trendovsko, predvsem pa strankam prijazno nakupovalno središče.
Citypark je bil od leta 2017, pa vse do sredine leta 2019 deležen prenove severnega dela centra. Z večjimi gradbenimi deli ste zdaj za nekaj časa najverjetneje zaključili?
Cikel večjih gradbenih posegov, ki se je začel leta 2017, je zdaj končan. Citypark je bil v gradnji dobro leto in pol. Prenova je bila razdeljena v dve fazi, prva je obsegala Primark z neposredno okolico, druga pa trgovino Hervis z neposredno okolico. Severni del Cityparka je zdaj prenovljen po najsodobnejših načelih novih nakupovalnih centrov. Med drugim smo vključili več svetlih in modernih materialov, v prostor smo umestili tudi vodni element, zelenje in z novo stekleno streho poskrbeli za več naravne svetlobe. Na ta način prostor deluje strankam še bolj prijetno.
Prenova Cityparka je poleg prenovljenih obstoječih trgovin pripeljala tudi kar nekaj novih blagovnih znamk.
Drži. Prenovljene dele smo odpirali postopoma. Tako smo prenovljeno trgovino Hervis odprli konec lanskega leta, v začetku letošnjega pa še trgovine Slowatch, Samsonite, Reserved in CCC Premium. Trgovina Reserved je druga v Sloveniji in hkrati največja, CCC Premium pa je med največjimi v regiji. Posebnost obeh trgovin je tudi to, da obsegata dve nadstropji. Faza prenove, ki se je odvijala v sklopu prihoda trgovine Primark, pa je prinesla spremembo lokacije trgovin Bags & More, Fred Perry, Just-R, Levis in Triumph, prenovljena je bila trgovina Humanic, nov pa je tudi gostinski lokal Pilea. Prav tako smo prenovili prostore trgovin Deichmann, Zlatarna Celje, Mladinska knjiga, S.Oliver in še nekatere druge.
Pred nekaj tedni ste odprli tudi prvo trgovino italijanskega spodnjega perila Tezenis v Sloveniji. To pomeni, da se novosti še niso končale?
Ja, čeprav smo z gradbenimi posegi res zaključili, bo do manjših prenov še prihajalo. Tako smo konec septembra odprli prvo trgovino italijanskega spodnjega perila Tezenis v Sloveniji. Novost je tudi prodajni otok, na katerem je na voljo trgovina z nakitom Borboleta. Prav tako sta novi tudi trgovini Bottega Verde in 365. Pri lansiranju novih trgovin upoštevamo želje naših strank in ker so izrazile željo po ponudbi premium burgerjev, bomo še to jesen odprli restavracijo Lars & Sven Burgers.
Med vsemi novostmi pa je najverjetneje največ pozornosti pritegnila 4.250 m2 velika trgovina Primark, ki je vrata odprla 13.6.2019. Številk najverjetneje ne smete razkriti, vseeno pa me zanima, kako ste zadovoljni z obiskom?
Lahko povem, da smo tako z obiskom Primarka kot tudi celotnega prenovljenega dela zelo zadovoljni. Obisk je nad našimi sicer visokimi pričakovanji. Hkrati pa skrbimo, da stranke, ki smo jih dodatno privabili v Citypark, obiščejo tudi ostale trgovine v nakupovalnem središču.
Eden od pojavov, ki je s prihodom Primarka postal še bolj izrazit in opazen, je prihod turističnih avtobusov oz. pojav nakupovalnega turizma. Od kod prihajajo ti kupci?
Odprtje trgovine Primark je res povzročilo, da Citypark obišče bistveno več turističnih avtobusov. Gre predvsem za organizirane prevoze iz Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije in celo Madžarske. Največ tovrstnih kupcev Citypark obišče med vikendi.
Ste morali zaradi tega vpeljati kakšne spremembe?
Ena izmed novosti, ki smo jih uvedli v letošnjem letu, sta dve parkirni mesti za avtobuse ob glavnem vhodu v Citypark. Avtobus lahko na tem mestu potnike odloži ali prevzame. Ker pa se prilagajamo novim potrebam kupcev, je že v načrtu izgradnja večjega, trajnega postajališča za avtobuse.
Kaj pa siceršnja prometna ureditev? Ste razmišljali tudi o razširitvi garažne hiše?
Promoviranje trajnostnih oblik prevoza je del naše strategije, zato smo v sklopu garažne hiše uporabnikom sistema za souporabo električnih vozil Avant2Go ponudili pet parkirnih mest. Garažna hiša, ki je bila zgrajena leta 2003, leta 2006 je dobila dodatno nadstropje in zdaj sprejme 1.650 vozil. V izboljšanje pretočnosti in varnosti prometne ureditve smo vložili veliko truda. Del tega je bila vzpostavitev pametne garažne hiše, ki je kupcem na voljo od leta 2016. Če bomo zaznali nove potrebe, bomo proučili dodatne možnosti za optimizacijo prometne ureditve. Ena od možnosti pa bi lahko bila tudi širitev garažne hiše z dodatnim nadstropjem, saj sam objekt to omogoča.
Citypark je znan po tem, da čez leto pripravi številne dogodke razstave in delavnice za najmlajše. Na katere letošnje projekte bi izpostavili?
Ja, letno pripravimo več kot 250 različnih dogodkov, nekateri potekajo celo več dni. Med letošnjimi bi do zdaj morda lahko izpostavil razstavo avtomobilskega oblikovalca Georga Gedla. Med mladimi pa je bil odlično sprejet 100 kvadratnih metrov velik tematski park Hotel Transilvanija. Vsako leto imamo tudi številne dobrodelne aktivnosti.
Zadnje vprašanje pa se nanaša na vašo vizijo, ki jo imate glede Cityparka. Predvsem v luči dejstva, da ste z letošnjim letom prevzeli vodenje nakupovalnega središča.
Z ekipo se bom trudil, da bo Citypark še naprej ponujal najboljšo nakupovalno izkušnjo. S številnimi dogodki bomo poskrbeli, da bodo stranke Citypark še vedno rade obiskovale, se v njem dobro počutile in se v njem rade srečevale. Spremljali bomo vse aktualne trende in temu ustrezno prilagajali nabor blagovnih znamk v Cityparku. Predvsem pa se bomo skladno željami strank še naprej trudili kot prvi v Sloveniji ponuditi izbrane blagovne znamke.