Banka NLB je na svoji Facebook strani objavila obvestilo o ponovnem pojavu lažnih elektronskih sporočil katerih domnevna pošiljateljica naj bi bila Nova ljubljanska banka (NLB). Namen tovrstnih sporočil je pridobitev in zloraba osebnih podatkov uporabnikov.
Na sporočila ne odgovarjajte in jih izbrišite
Če ste tovrstno elektronsko sporočilo prejeli, je pomembno, da nanj ne odgovarjate in ga čimprej izbrišete. Če pa ste izpolnili podatke v lažnem elektronskem obrazcu, ki ga vsebuje zlonamerna elektronska pošta, pa NLB svetuje, da nemudoma zamenjate gesla za vstop v spletno banko NLB Klik in prekličeta ali blokirate plačilne kartice.
Kako najlažje izvesti blokado ali preklic kartic
NLB svojim uporabnikom omogoča kar nekaj načinov blokade ali deaktivacije plačilnih kartic. V mobilni denarnici NLB Pay je možno vse plačilne kartice zakleniti, v mobilni banki Klikin pa je možno blokirati ali deaktivirati kartice z odloženim plačilom. Blokada ali preklic plačilne kartice pa je možna tudi prek NLB Kontaktnega centra s pomočjo video klica, spletnega klepeta ali pa telefonske številke (01) 477 20 00.