NLB se je s svojo mobilno banko KlikIn v Google Trgovini (Google Play Store) s povprečno oceno 4.8, na podlagi skoraj 3.000 mnenj, povzpel na 1. mesto med mobilnimi bankami in finančnimi aplikacijami v Sloveniji. Pred nekaj dnevi je aplikacija dobila tudi možnost enostavnega iskanja bankomatov v vseh državah NLB Skupine. Dvigi gotovine na teh bankomatih so za komitente NLB-ja namreč brezplačni.
Kaj vse omogoča KlikIn?
Največkrat uporabljena funkcionalnost v mobilni banki KlikIn je zagotovo ena od možnosti plačevanja. Uporabniki imajo na voljo tri različne možnosti: Slika in plačaj, Hitro plačilo in In-plačilo. In-plačilo strankam banke NLB omogoča, da si med seboj 24/7 nakazujejo denar med seboj. Vse kar potrebujejo je mobilna telefonska številka prejemnika. Slikaj in plačaj poskrbi, da zgolj s skeniranjem QR kode na položnici (UPN nalogu) in potrditvijo lahko izvedete plačilo. Hitra plačila so tista, ki so bila v spletni banki NLB Klik shranjena kot Hitra plačila. Uporabniki lahko do njih zako hitreje in lažje dostopajo.
Hitri Kredit in menjalnica
Ena od zanimivih funkcionalnosti mobilne banke KlikIn je tudi Hitri kredit. Ta strankam omogoča, da odobritev kredita do vrednosti 30.000€ in tudi denar prejmejo le v nekaj minutah, brez potrebe po obisku poslovalnice. Stanje kredita je nato možno spremljati kar v aplikaciji. Druga zanimiva funkcionalnost pa je menjalnica. Stranke, ki se odpravljajo v tujino lahko v okviru sredstev na izbranem računu izvedejo menjavo v izbrano valuto.
Podpora prek klica in video klica
NLB-jev Kontaktni center je dostopen 24/7. Da bi njegovo dostopnost še olajšali, so kot edina banka v Sloveniji stalno dostopnost podpore vgradili v mobilno banko. KlikIn tako v sklopu aplikacije omogoča spletni klepet, pa tudi video klic prek katerega lahko komitenti banke uredijo večino poslov z banko. Ob sredah med 17.00 in 19.00 je v Kontaktnem centru prisoten tudi tolmač, ki olajša komunikacijo gluhim in naglušnim.