NLB Skupina, katere del je tudi slovenska banka NLB, je edina mednarodna finančna skupina prisotna na vseh trgih nekdanje Jugoslavije z izjemo Hrvaške. Nadaljevanje usmeritve na JV Evrope pa razkriva tudi njihova nova korporativna kampanja.
Dom je tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ
Korporativno kampanjo NLB Skupine je pripravila agencija Grey Ljubljana, naslovili pa so jo z »Dom je tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ« in dodali hashtag #KerSmoTuDoma. Iz opisa kampanje sledi, da je JV Evropa za NLB Skupino regija kjer živijo, delajo in ustvarjajo, zato jim ne predstavlja le strateškega interesa, ampak jim je zanjo resnično mar. Lokalno okolje, kulturo in jezik odlično poznajo, zato lahko resnično razumejo svoje stranke in jim tako kar najbolje svetujejo.
Močan igralec na Zahodnem Balkanu
Da je NLB Skupina zelo močan igralec na Zahodnem Balkanu kažejo tudi podatki o tržnih deležih v posameznih državah. NLB ima v Sloveniji 23 % delež, kar jih uvršča na prvo mesto. NLB Banka Banja Luka, ki deluje v Bosni in Hercegovini ima v Republiki Srbski 18.3 % delež, NLB Banka Sarajevo, ki prav tako deluje v BiH pa ima v Federaciji BiH več kot 10 % tržni delež. NLB Banka Prishtina, ki deluje na Kosovu ima 17.1 % delež, NLB Banka Skopje, ki deluje v Severni Makedoniji ima 16.3 % tržni delež, NLB Banka Podgorica, ki deluje v Črni Gori ima 11.4 % delež, NLB Banka Beograd, ki deluje v Srbiji pa ima več kot 10 % delež.
Dobro poznavanje poslovnega in družbenega okolja v regiji
Prisotnost v šestih državah JV Evrope in s 321 poslovalnicami NLB skupini omogoča, da dobro poznavajo poslovno in družbeno okolje. To jim omogoča, da njihovim komitentom ponudijo prilagojene napredne finančne storitve in jim s strokovnimi nasveti pomagajo premagati lokalne in globalne izzive.