Avtomobil Sony Vision-S je nekaj, kar na novinarski predstavitvi Sonyjevih novosti na CES 2020 v Las Vegasu nihče ni pričakoval. Konceptno električno vozilo s številnimi vgrajenimi tehnološkimi novostmi, je Sony razvijal s precej številnim naborom podjetij. Med njimi so npr. Magna in BlackBerry Bosch in Nvidia.
33 različnih tipal in cel kup drugih stvari
Konceptni avto Vision-S, ki ga je predstavil Sony je skupek številnih tehnoloških rešitev, od tistih za večje udobje, do tistih, ki so namenjene zagotavljanju višje varnosti. Vision-S ima v notranjosti in zunanjosti skupaj 33 različnih tipal. Nekatera so namenjena varnosti, npr. zaznavanju pešcev in drugih ovir, druga pa služijo infotainment sistemu.
Med tipali so tudi visoko ločljivostni HDR CMOS foto tipala za zaznavanje ceste in objektov, Solid State LiDAR služi zaznavi objektov v dnevnem in nočnem času. Radar pa vozilo uporablja za zaznavo relativne hitrosti in zaznavo oddaljenosti. V notranjosti vozila je Sony vgradil Time of Flight (ToF) tipala za zaznavanje in prepoznavo oseb, prav tako pa pridejo prav tudi pri uporabi razvedrilnega sistema vgrajenega v avtomobil.
Safety Cocoon Concept
Vso prej omenjeno tehnologijo in tipala je Sony poimenoval “Safety Cocoon Concept” in lahko zaznava 360° okoli sebe. Sony Vision-S ima trenutno Level 2 avtonomijo vožnje, kar pomeni, da lahko sistem samodejno pospešuje, zavira in vozi, a voznik mora biti vedno na preži, če sistem zataji.
Najboljše iz vsake Sonyjeve divizije
Sony je iz vseh svojih divizij izbral najboljše. Tako je v avtomobilu npr. 360 Reality Audio, ki skrbi za prostorski zvok v potniški kabini. Avto krasijo veliki zasloni na voznikovem in sovoznikovem delu, dva dodatna zaslona na dotik pa sta namenjena potnikom v zadnji vrsti. Pozabili niso niti na povezavo s svetovnim spletom ter OTA (over-the-air) možnost nadgradnje zabavnih sistemov.
Sony ne bo proizvajal avtomobilov
Predstavitev konceptnega avtomobila Sony Vision-S seveda ne pomeni, da bo Sony začel s proizvodnjo avtomobilov. Pomeni pa, da bi bili skupaj z lastnimi tehnološkimi rešitvami v povezavi s partnerji, radi precej bolj prisotni v avtomobilskem sektorju. Če bodo številne lastne in tuje tehnološke rešitve znali povezati v napredno celoto, jim bo to morda celo uspelo.