Mastercard je na sejmu CES 2020 v Las Vegasu lani predstavljeno zvočno identiteto nadgradil s svojim prvim singlom. Singel z naslovom »Merry Go Round« je nastal v sodelovanju s švedsko umetnico Nadine Randle in je ena izmed pesmi, ki bo krasila Mastercardov album. Ta bo luč seta ugledal v letu 2020.
Nadgradnja zvočne uporabniške izkušnje
Pri Mastercardu so pojasnili, da je melodija, ki so jo predstavili leta 2019 ključna sestavina pri današnji in prihodnji prepoznavnosti podjetja Mastercard. Sodelovanje s tekstopiscem in producentom Niclasom Molinderjem pa ponuja priložnost za sodelovanje umetniškemu podmladku iz vsega sveta. Raja Rajamannar, direktor marketinga in komunikacij pri Mastercard je tako povedal:
Melodija je naša naslednja meja za izražanje blagovne znamke in bistven način doseganja potrošnikov preko strasti, ki povezujejo vse nas. Presrečni smo, da z Nadine sodelujemo pri ‘Merry Go Round’, ki vključuje prepoznavno Mastercard melodijo, s katero poudarjamo številne načine uporabe blagovne znamke izven tradicionalnih poti.
Predstavitev glasbene novosti
Pesem Merry Go Round
Melodija Mastercard že na več kot 7.6 milijonih plačilnih točk po svetu
Mastercard je poustvaril zvok kot izraz blagovne znamke, hkrati pa ga uporabil tudi kot zvočno podkrepitev plačilne varnosti in verodostojnosti. Melodija s katero želijo dvigniti stopnjo zaupanja potrošnikov v prodajalnah, je zdaj dostopna na več kot kot 7.6 milijonih plačilnih točk po svetu. 77% vprašanih vprašanih v raziskavi s strani Mastercarda in GfK Global je pokazala, da melodija podjetja Mastercard viša zaupanje v transakcijsko in maloprodajno okolje.
Foto: Getty Images North America / Mastercard