Fraport Slovenija, ki upravlja z ljubljanskim letališčem, je objavil letne podatke o številu potnikov in letal za leto 2019. Zaradi propada Adrie Airways konec lanskega leta, je vodstvo na Brniku predvidevalo do 10% padec, a je bil ta zgolj 5%.
V letu 2019 so sprejeli 1.721.355 potnikov
Na največjem slovenskem mednarodnem letališču so decembra 2019 zabeležili 21.6% padec števila potnikov, saj so jih sprejeli 85.513. Tako so v celotnem lanskem letu sprejeli 1.721.355 potnikov, kar je točno 5% manj kot v letu 2018. Padec so zabeležili tudi na tovornem prometu, in sicer za 8.2%, saj so sprejeli 11.365 ton tovora, za 11.3% pa je bilo manj tudi premikov letal. Teh je bilo v letu 2019 skupaj 31.489. Decembra 2019 je sicer padec pri tovoru znašal 2.5% (1.030 ton) pri premiku letal pa 27.1% (1.776).
Pri Fraportu so delno uspeli ublažiti padec
Kot so za Uporabno stran pojasnili pri Fraportu Slovenija, so s kompenzacijo izpadlega prometa v zadnjih treh mesecih leta zadovoljni, saj so sprva pričakovali nekoliko večji izpad števila potnikov. Po propadu Adrie Airways je v Sloveniji del operacij prevzela Lufthansa Group. Tako Lufthansa opravlja lete v Frankfurt in München, Brussels Airlines v Bruselj in Swiss v Zürich. Žal pa je tedenska in tudi dnevna frekvenca letov precej nižja od tiste, ki jo je imela Adria Airways. Frekvence letov so po propadu povečali tudi drugi prevozniki. Air France je tedensko frekvenco v zimskem času dvignil na 13, Air Serbia na 17, LOT na 8, Montenegro Airlines pa na 5.
V letu 2020 vsaj 1.5 milijona potnikov
Leto 2020 bo po načrti Fraporta Slovenije v primerjavi z letom 2019 prav tako prineslo padec prometa. To bo namreč prvo polno leto po propadu Adrie Airways. Zato pri upravljalcu brniškega letališča ocenjujejo, da bodo v letošnjem letu sprejeli vsaj 1.5 milijona potnikov. V poletni sezoni 2020 nas čaka že nekaj znanih novosti. Lufthansa bo ponudila dopoldanski let v Frankfurt, na ljubljansko letališče prihaja Iberia, ki bo ponudila lete v Madrid, British Airways pa bo v letošnji sezoni letel nekoliko dlje in tudi z večjo tedensko frekvenco. Sicer je še čas za predstavitev poletnih novosti, a letalske družbe bodo morale pohiteti, če bodo želele ujeti začetek poletne sezone.