Banka NLB je izdala ponovno obvestilo, da prihaja do poskusov zlorabe plačilnih kartic njihovih komitentov s pomočjo neupravičenega pridobivanja osebnih podatkov strank po telefonu.
Za kaj pravzaprav gre pri tovrstni zlorabi kartice?
Prevaranti želijo pridobiti predvsem dve stvari in sicer je to številka plačilne kartice, številka osebnega računa ter CVC varnostno koda, ki se nahaja na zadnji strani kartice. S temi podatki namreč lahko nepooblaščeno izvedejo plačilno transakcijo, tako kot bi jo imetnik kartice tudi sam lahko. Banke tovrstnih podatkov nikoli ne pridobivajo po telefonu. Tudi sicer je pomembno, da jih komitenti nikoli ne sporočajo po nezavarovani poti npr. po telefonu kakšni od trgovin ali ob rezervaciji hotela.
Kaj pa, če ….?
Če ste morda komu posredovali osebne podatke in/ali podatke o bančni ali plačilni kartici, je potrebno hitro ukrepanje. Pri NLB svetujejo, da v takšnem primeru takoj prekličete ali blokirate plačilne kartice To lahko storite prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa lahko blokirate ali deaktivirate prek mobilne banke Klikin. Seveda pa je vsem komitentom 24/7 na voljo tudi NLB Klicni center na telefonski številki (01) 477 20 00.