Iz družbe iProm so sporočili, da so v lanskem letu v primerjavi z letom 2018 s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazali 22.31% več oglasov. Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji rastejo z okoli 20% letno, pravijo v družbi.
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM je povedal:
Rast investicij in sorazmerno stabilno razmerje deležev med vodilnimi panogami dokazuje, da digital z vidika učinkovitosti utrjuje svoj primat na področju oglaševanja.
Kateri segmenti beležijo največji delež prikazov?
Največji delež prikazanih oglasov je v letu 2019 ponovno pripadel trgovini, ki je dosegla 18.06% delež. Drugo mesto je s 16.97% zasedel avtomobilski sektor. Ta je v primerjavi z letom 2018 zrasel za 2.4% točke. Na tretje mesto se je s 14.78% uvrstila panoga finance, ki je zrasla za skoraj 3 odstotne točke. Zabava in prosti čas je z 11.47% deležem zasedla 4. mesto. Na 5. je turizem z 10.31% in na 6. telekomunikacije s 7.68% deležem.