Lufthansa je v Ljubljani prisotna od začetka zimske sezone 2019/2020 oz bolj natančno s 27.10.2019 so vzpostavili linijo Ljubljana – Frankfurt, 1.11.2019 pa linijo Ljubljana – München. Na obeh linijah Lufthansa CityLine primarno leti z 90-sedežnim letalom Bombardier CRJ900. A z januarjem je že prišlo do rahlih nadgradenj, februarja 2020 pa prihajajo še malo večje.
Na liniji Ljubljana – München tudi Airbus A319
Lufthansa je po stečaju in propadu Adrie Airways morala precej hitro vzpostaviti nove linije. Zato zimski vozni red 2019/20 skupine Lufthansa, sem poleg Lufthanse sodita še Swiss in Brussels Airlines, v Ljubljani nima jutranjih letov. To se bo vsaj na liniji Ljubljana – Frankfurt spremenilo s poletno sezono 2020, a še pred tem bodo na Brniku pristala nekoliko večja Lufthansina letala.
Embraer E190 in E195 sta še prišla
Največji letalski navdušenci in tisti, ki so pred kratkim leteli, so lahko opazili, da je Lufthansa 15.1.2020 na liniji Ljubljana – Frankfurt uporabila letalo Embraer E190, ki ima 100 sedežev oz 10 več kot za sezono načrtovani CRJ-900, 20.1.2020 pa so na liniji Ljubljana – München uporabili Embraer E195, ki ima 120 sedežev oz. 30 več kot CRJ-900. 4.2.2020 pa bo na liniji Ljubljana – München prav tako uporabljen Embraer E195. Več kot očitno je, da je povpraševanje na tih dveh linijah precejšnje, a očitno je potencial že za večje letalo.
Airbus A319 prihaja februarja 2020
Lufthansa je na liniji Ljubljana – München v februarju 2020 štirikrat predvidela tudi Airbusovo letalo. V sredo, 5.2.2020, petek, 7.2.2020, nedeljo, 9.2.2020 in torek, 18.2.2020 bo namesto 90-sedežnega letala Bombardier CRJ900 na ljubljanskem letališču pristalo 138-sedežno letalo A319, ki ga bo, tako kot vse do zdaj, upravljala družba Lufthansa CityLine.
Kaj prinaša poletje 2020?
Trenutno je glede novosti oz. sprememb v okviru skupine Lufthansa znano zgolj to, da bo Lufthansa ponudila boljšo povezljivost na liniji Ljubljana – Frankfurt. S poletnim voznim redom 2020, ki v veljavo stopi 29.3.2020, bo na voljo jutranji let iz Ljubljane (ob 7.05) ter večerni prihod iz Frankfurta (ob 20.30). Žal to ne bo pomenilo tretjega dnevnega leta, saj še vedno ostajata dva, le razporedili so ju nekoliko drugače. To bo vsekakor pripomoglo k boljši povezanosti Slovenije, a bi bilo precej bolje, če bi jutranji let ponudili vsaj še za lete v Bruselj in München.