Big Bang je z januarjem 2020 prenovil svojo spletno stran in posledično tudi spletno trgovino. Poleg višje hitrosti in preglednosti portala, so zdaj vanj v celoti integrirali do zdaj ločen info portal. Hkrati pa so si zadali precej visoke cilje glede spletne prodaje.
Popolna povezanost spletne trgovine in fizičnih trgovin
Kot eno od ključnih pridobitev so pri Big Bangu izpostavili, da so spletni portal zdaj na vseh nivojih povezali z vsemi 18-imi fizičnimi trgovinami po Sloveniji. To kupem med drugim omogoča, da nakup začnejo v kateri izmed poslovalnic Big Banga, zaključijo pa ga v spletni trgovini.
Zadali so si več kot 40% povečanje spletne prodaje
Big Bang ima kot rečeno v Sloveniji trenutno 18 trgovin z okoli 30.000 m2 prodajnih površin. Spleta trgovina pa je luč sveta ugledala leta 2006. Z letošnjo prenovo spletne trgovine so si zadali precej visoke cilje glede spletne prodaje.
Robert Sraka, izvršni direktor za IT in podporo poslovanju v družbi Big Bang je ob predstavitvi prenovljene spletne trgovine za Uporabno stran povedal:
Z novim spletnim portalom bomo lahko sedaj še veliko lažje sledili novim trendom, obenem pa razširili nabor izdelkov, ki jih ponujamo. Naš cilj je povečati delež spletne prodaje za vsaj 40 odstotkov ter tako še dodatno okrepiti položaj Big Banga kot prve izbire kupcev in uporabnikov tehničnih in pametnih naprav ter vsega kar podpira sodoben življenjski slog. Portal je povezan z blagajniškim sistemom Big Banga, kar omogoča enako uporabniško izkušnjo (npr. kupone in akcije) tako v fizični kot v spletni trgovini.
Portal združuje tudi Klub Big Bang in uporabniški račun spletne trgovine
Nov Big Bang portal pa je prinesel še eno dodatno funkcionalnost, saj združuje uporabniški račun v spletni trgovini ter Klub Big Bang. Big Bang je lasten klub vzpostavil lani jeseni, trenutno pa ta obsega več kot 20.000 članov.