Outstanding 2019, ki je 6.2.2020 v ljubljanski Operi potekal 9. leto zapored, je prinesel zmagovalce slovenskega zunanjega oglaševanja v letu 2019. Lani so dodali novo kategorijo, Digital in tako nabor zdaj obsega pet različnih kategorij. To pa so: Billboard & Metrolight, Digital, Citylight, Innovate ter Obveščanje in ozaveščanje.
Outstanding 2019
Kot rečeno so oglasi tudi letos tekmovali v petih kategorijah. Billboard & Metrolight so 12m2 velike oglasne površine postavljene v večini slovenskih občin. Citylight oglasi so osvetljene oglasne vitrine namenjene doseganju urbane populacije. Digital obsega mrežo Promenada in Center Digital v Ljubljani. Gre za 68 LCD zaslonov postavljenih v prestolnici. V kategoriji Innovative lahko sodelujejo vse kreative, pomembno pa je, da izstopajo iz povprečja. Obveščanje in ozaveščanje pa obsega vse od kulture, športa dogodkov, do družbeno koristnih kampanj.
Žirija je ocenila 136 različnih del
Sedemčlanska žirija, ki so jo letos sestavljali Marjan Novak (Marketing magazin), Barbara Randić (Renault Nissan Slovenija), Andrej Krajner (NLB Skupina), Rok Zagruševcem (A1 Slovenija) , Luka Bajs (Grey Ljubljana), Martina Hokovnik Hakl (Pristop) in Matej Kodrič (ArnoldVuga+). Organizator je prijavil 136 različnih del, žirija je morala nato v prvem krogu narediti ožji izbor po kategorijah in v drugem izbrati zmagovalce. Ti prihajajo iz agencij Publicis Slovenija, Pristop, Agencija 101, BPCS in Matej Koren Studio.
Kategorije in nagrajena dela
Billboard & Metrolight
Akcija: Merkur – Vse urejeno; Naročnik: Merkur; Agencija: Publicis Slovenija
Citylight
Akcija: Donat Mg – Vaša prebava zganja pustne norčije?; Naročnik: AtlanticGrupa; Agencija: Pristop
Digital
Akcija: Union Experience; Naročnik: Pivovarna Laško Union; Agencija: Agencija 101
Innovate
Akcija: ostanite pristni z jogurti Mu; Naročnik: Ljubljanske mlekarne; Agencija: BPCS
Obveščanje in ozaveščanje
Akcija: Faust; Naročnik: SNG Opera in Balet Maribor; Avtor: Matej Koren Studio