Londonska agencija Leo Burnett je za McDonald’s v Veliki Britaniji pripravila prav posebno super minimalistično kampanjo poimenovano Iconic Stacks. Na plakatih namreč ni nič drugega, kot zapis sestavin v pisavi Helvetica. Tudi McDonald’sovega logotipa v obliki dvojnega loka ni.
Le peščica blagovnih svetovnih znamk lahko komunicira na tak način
Pete Heyes, kreativni direktor pri agenciji Leo Burnett je povedal, da se je kreativna zasnova kampanje začela z vprašanjem, ali so naši proizvodi tako prepoznavni, da jih prepoznaš ne da bi vedel čigavi so. Odgovor na vprašanje je bil, da je McDonald’s vodilni v tem in da le peščica svetovnih blagovnih znamk lahko komunicira na tak način.
Besede zložene ena na drugo, tako kot so v sami jedi
Plakati, ki so od februarja 2020 vidni po celotni Veliki Britaniji, prikazujejo nekatere najbolj prepoznavne McDonald’sove izdelke. Med drugim so to: Sausage & Egg McMuffin, Big Mac in Filet-O-Fish. Sausage & Egg McMuffin je npr. »razstavljen« takole Muffin, Egg, Sausage, Cheese, Muffin. Besede pa so zložene ena na drugo, tako kot so v resnici v sami jedi. Barva besede pa ponazarja barvo same sestavine.